דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / חיים בשדה הכוונות

חיים בשדה הכוונות

laitman_2010-03-10_5442-70.jpg

שאלה: ישנה כוונה פרטית של אדם, ויש כוונה של חברה. איזו כוונה קבוצתית צריכה להיות בזמן הקריאה בספר הזוהר?

תשובתי: אותה הכוונה. הכוונה קבוצתית לא יכולה להיות אחרת. הקבוצה היא חיבור של נשמות שרק מגביר את הכוונה האישית של כל אדם. מאחר ובכוונה שלי אין מספיק כוח בכדי למשוך את המאור המחזיר למוטב, שיגלה לי את כל מה שאני קורא עכשיו בספר הזוהר, אני חייב להתחבר עם האחרים.

אם החברים שלי היו מעבירים לי עכשיו את הכוונות שלהם, והכוונות שלהם היו מתחברות בתוכי, הייתי מגלה מייד את המהות הפנימית של הסיפור, שאותו אני קורא בספר הזוהר. מייד! כל הבעיה היא בכך, שהם אינם רוצים לספק לי את הכוונות שלהם, וכך אינני מסוגל להעביר להם את הכוונה שלי. יכול להיות שאני אומר זאת במילים, אך למעשה זה אינו מדאיג אותי במיוחד.

זוהי כל המהות של האיחוד. לכן אינני יכול לגלות דבר לבדי, אך בקשר עם האחרים אני מקבל את הכוונות שלהם. כי הרי איננו מקבלים דבר זה מזה, חוץ מכוונות. אני יכול להתחבר עם אדם אחר רק ברשת הכוונות, כך שאוכל לספק לכולם כוח של חיות, כדי שהם כולם יחיו ברוחניות. אם אני חושב כך, אני מעביר לכולם את הכוונה שלי. אני מתחבר עם האחרים ברשת של אורגניזם חי, אז האורגניזם מתחיל לחיות. אני מחייה אותו ואז לכל אחד מהחברים שלי יש כוח חיות, כי לכל אחד מהם ישנה אפשרות להעביר הלאה את האור.

כוח החיות הוא האור הנמצא בינינו. אנחנו יכולים לגלות אותו רק בהתאם לכוונות שלנו, ביחס שלנו זה לזה. זה דומה לשדה אלקטרומגנטי, אינך יכול לגלות אותו, אם אין לך שרשרת חשמלית המורכבת מחוטי חשמל. בתוך הרשת הזו, אשר נעה ומבצעת את עבודתה בשדה המגנטי, מתחיל לזרום זרם חשמלי. חוט חשמל שנע בשדה המגנטי, מעביר דרכו זרם חשמלי ומתרחשת בו תנועה של אלקטרונים חופשיים. אלו הן אותן התופעות בדיוק.

מתוך שיעור על ספר הזוהר, 18.04.2010

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest