חיבור ואיחוד עכשיו!

שאלה: האם חג הפורים מדבר על תפקידו של עם ישראל?

תשובתי: הוא מדבר על החובה של עם ישראל! התפקיד יכול להיות שונה, אבל החובה היא אחת: להתאחד! ועל ידי האיחוד, לקחת את כל האנושות למדרגה רוחנית חדשה.

היום אנחנו נמצאים במשבר הדומה לאותו משבר שהיה בבבל העתיקה, האגו מושך אותנו פנימה למקום מאוד צר, חשוך ולא מובן, מקום בו אנחנו מתחילים לטרוף זה את זה. האנושות צריכה לעלות מהמצב הזה, ובראש ובראשונה העלייה הזאת תלויה בעם ישראל. לכן בזמננו שוב מתפתחת האנטישמיות, כי אומות העולם מרגישים בתת המודע שלהם שעם ישראל חייב לעשות משהו, אבל שהוא לא מבצע את המשימה שלו ובזה הוא גורם נזק לעולם. דווקא הפירוד בינינו הוא הסיבה לאנטישמיות.

ברגע שנתחיל להתאחד, יעבור דרכנו זרם של אור לכל אנושות, אנשים יבינו מה צריך לעשות והאנטישמיות מיד תיעלם. עוד לפני 2,500 שנה הנביאים ניבאו שאומות העולם ירימו את עם ישראל על כתפיהם וישאו אותם לירושלים לבנות את בית המקדש השלישי. כך נאמר, שכל האנושות תימשך אל הבורא, וכל הדתות, האמונות, העמים, הלאומים, הגזעים יתאחדו לאחד יחיד ושלם.

שאלה: מה היית מאחל לעם ישראל וליהודים, שחיים במדינות אחרות בעולם?

תשובתי: בראש ובראשונה אני מאחל לעמי כל העולם להבין בצורה נכונה את חג הפורים, שבלחץ שלהם על עם ישראל, הם בעצם לוקחים חלק במטרה הכללית והמשותפת שלנו.

ולעם ישראל אני רוצה לאחל להבין את התפקיד האוניברסלי שלנו, להבין ולהכיר בעובדה שטובת העולם באמת תלויה בהם. כל מי שמעוניים לדעת עוד, יכול להיכנס לאתרי האינטרנט שלנו, לארכיונים, לעיין בספרים ולקרוא את עמודי הפייסבוק, לצפות בערוץ הטלוויזיה, ולחוות שיעורים חיים במכללות שלנו.

אנחנו צריכים להתאחד! רק באיחוד אנחנו יכולים למצוא פתרון ממשי לכל הבעיות! אין אף בעיה שלא תיפתר על ידי האיחוד, ואין אף בעיה שתיפתר בשיטה אחרת.

בואו נהפוך את החג הזה למציאות, שבאמת נפתור בינינו את הבעיה העולמית הזאת, שתעלה אותנו לדרגה הבאה של הטבע ותגאל אותנו מכל הצרות. נעשה את זה בעצמנו! נעשה זאת עכשיו, ביחד! הצלחה לכולנו!

מתוך שיחה על חג הפורים, 18.2.2015

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest