דף הבית / אקטואליה / התקפת סייבר על ישראל

התקפת סייבר על ישראל

הערה: התקבלה הודעה על כך שארגונים פרו-מוסלמיים ופרו-פלשתינאיים מכינים התקפת האקר המונית על ישראל. הם מתכננים לפרוץ לתיבות דואר של משתמשי האינטרנט, לתקוף את הפייסבוק וכולי.

התייחסותי: "אני קורא להם לתקוף אותי, לגנוב ממני כל מה שכתוב ולהפיץ", אבל אם נתייחס לעניין ברצינות, אז כיום כל המלחמות מתנהלות במרחב האינטרנט. אינני מבין בשביל מה הארגונים האלה בכלל מתחמשים?

הערה: אם היינו יכולים בדרך כזאת להעביר את המידע שלנו…

התייחסותי: העניין הוא, שמאחורי האינטרנט עומד אדם שאליו אתה שולח את המידע ואילו הוא באגו שלו אומר "לא רוצה". מה הטעם  שתתן לו מידע על הצורך להתאחד. עד שמלמעלה לא יתנו לו "הלקאות טובות בישבן" ולא יחייבו אותו "לפתוח את הפה",  לא תוכל לתת לו שום דבר. אבל הכול עוד לפנינו. בלעדי ה"מכות"כנראה לא ניתן להסתדר. אנחנו נמצאים ערב חג הפסח, חג הפסח מדבר על כך שהאדם מתחיל לנוע לעבר החופש והמשך ההתפתחות, רק לאחר שהוא עובר ייסורים גדולים מאוד ומרגיש שהוא חייב להשיג את האמת. לכן ההימצאות ב"מצרים" היא הכרחית. על האדם לעבור את כל "עשר המכות" ולהגיע למצב שהוא חייב לצאת מהן ולהשיג את המטרה הנכונה, שנקבעת דווקא בגלות מצרים"מצרים" מסמלת את האגו שלנו ואת הייסורים ממנו, ו"עשר מכות מצרים", אלה עשר מכות רציניות על האגו, כלומר בכל הרצונות שלנו לחיים בורגניים טובים, לשלטון, לתהילה, למושכלות, לתענוגים וכל השאר.

"גלות מצרים",  מכות וייסורים גדולים מאוד עוזרים לנו להתנתק מהחיים האלה ואז אנחנו מתחילים להרגיש חוסר ערך, אפסיות, חוסר תקווה, חוסר תועלת בהם. לא עוזרים לא סמים, לא עושר, שום דבר! גם למות אי אפשר, נשאר רק קיום מתכלה, שהוא גרוע הרבה יותר ממוות. ואז האדם מחליט שהוא מוכן לכל, העיקר להשיג את האמת. דווקא מתוך המצב הזה הוא משתוקק לאמת, ולכן יציאה ממצרים מהווה יציאה מגלות רוחנית.

שאלה: האם האדם יכול לשמוע את המסר של המקובלים מבלי להגיע לכאלה מצבים קיצוניים? אחרת בשביל מה אנחנו מפיצים את הידע הזה?

תשובתי: אנחנו מפיצים את הידע כדי שאנשים בכל זאת יוכלו לצמצם את הייסורים הגשמיים שלהם, שיכולים להיות גדולים מאוד, לפני שהם ירצו להיפטר מהם. כדי שהם יוכלו  לקבוע מהר יותר שהאגו הוא רע, שצריך לברוח ממנו, אבל רק אל המטרה הנכונה.

מתוך תוכנית טלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 7.4.2016

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest