דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / התפתחות עוּבר והתפתחות הנשמה

התפתחות עוּבר והתפתחות הנשמה

שאלה: כיצד תשעה ירחי התפתחות תוך רחמית של האדם קשורים עם התפתחות של הנשמה?

תשובתי: באופן מדויק לחלוטין. אם תיקח את "תלמוד עשר הספירות", אז החלק העשירי שלו נקרא "עיבור" והחלק ה – 11 נקרא "יניקה". לא מדובר בהם על תינוק שנולד, אלא על נשמה, שנוצרת במערכת הרוחנית, שנקראת "אבא ואמא". ומה שמתרחש בעולם שלנו, זו העתקה של הלידה הרוחנית.

מעניין מאוד לקרוא על זה, מפני שמתואר שם במדויק ובפירוט רב, על מה שידוע לנו מהחיים שלנו. חכמת הקבלה מספרת על כאלה דברים, שאנחנו לא יכולים לגלות בעולם שלנו. אנחנו יודעים, כיצד מתחילה היווצרות האדם, באיזה אופן הוא נולד, כיצד מתפתח העוּבר, אבל אנחנו לא מבינים את התהליכים הפנימיים. אנחנו לא מבינים את המשמעות, את המקור, למה זה מסודר דווקא כך ולא אחרת. מה שנמצא בתוך האישה, זו מערכת מעניינת מאוד הדומה לבורא.

הערה: מעניין, שהמקובלים כתבו על כך כבר לפני 3500 שנה.

תשובתי: הם כתבו זאת מתוך השגה של מערכות עליונות. לכן הם הסבירו, כיצד מתרחשת התפתחות של עובר, כמה זמן: 7, 9 או 12 חודשים. היו מקרים, שבהם נשים ילדו לאחר 12 חודשים. מקובלים כתבו כיצד צריך ללדת, באיזה אופן, באלו תנאים, כיצד האדם צריך להתפתח, כאשר הוא נולד ושאפשר להניק אותו עד פרק זמן של שנתיים. כיצד צריכה האישה להתנהג לאחר הלידה, כדי לחזור לעצמה וכולי. בספרים האלה יש כמות עצומה של נתונים. כדאי ללמוד את החכמה הזאת.

מתוך שיעור וירטואלי, 30.12.2018

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest