דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / התפתחות בלתי פוסקת

התפתחות בלתי פוסקת

Laitman_2010-11-09-11_6635.jpg

שאלה: אם לקחת בחשבון שכולם גרים באזורי זמן שונים, עם אפשרויות שונות, האם זה ריאלי שיהיה איזה מרחב וירטואלי שבו תשודר סדנה ללא הפסקה, וכל אחד יוכל להצטרף אליה בזמן שנוח לו? או שהסדנה צריכה להתחיל ולהסתיים במסגרת מסוימת?

תשובתי: אני חושב שאפשר להקליט הכול, להיכנס דרך האינטרנט ובצורה בטוחה להשתתף בכל צורה שהיא, לבד או בקבוצה. כמובן רצוי בקבוצה. רצוי במצב חופשי, כשאתה משתחרר מההפרעות השונות וכו'. אבל באופן עקרוני זה לא משנה. אתה בהדרגה נכנס לכוח הווירטואלי שעדיין לא מורגש בחושים שלך. זוהי עבודה פסיכולוגית.

בעל הסולם כותב שזה המשך של הפסיכולוגיה המטריאליסטית, אולם זאת הפסיכולוגיה של השלב הבא בהתפתחות שלנו. היא עובדת עם הרצונות והכוונות, שאיתם עובדת גם הפסיכולוגיה הארצית. יש הרבה אנשים בעולם, למשל הבדואים בישראל, שמרגישים את הטבע בצורה נפלאה, ומסוגלים לפי סימנים קטנטנים, אפילו בלי לדעת למה, לספר מה מתרחש ברגע הזה 50-100 קילומטרים מהם. הם מרגישים את כדור הארץ, ולפי התנהגות בעלי החיים יכולים להגיד מה קורה בעולם.

אם אתם נכנסים לבית ספר למוסיקה, אתם לאט לאט מתחילים לפתח שמיעה מוסיקלית, זיכרון מוסיקלי ודברים נוספים. אם אתם לא עושים זאת, אתם נשארים ברמת חובבן. אפשר לפתח כל דבר. בעיקרון החוש הבסיסי הזה קיים בנו, אנחנו פשוט צריכים לפתח אותו. חכמת הקבלה מדברת רק על איך אנחנו יכולים לפתח את הרגשת הכוח העליון.

עד עכשיו לא היינו זקוקים לו, התפתחנו בצורה נורמלית בעולם שלנו. אבל עכשיו הגענו למצב כזה שבלי עזרתו לא רואים שום מוצא. אנחנו חייבים לגלות אותו. תתארו שתוכנית הטבע, כל הידע שבעולם, כל התכונות, הכול עובר דרכיכם, והכול אתם רואים ומרגישים. על איזה בעיות ומשברים אפשר לדבר אז? אתם רואים הכול לא כהפרעות אלא כעזרה, כצירי לידה, שכתוצאה מהם אתם נולדים. אתם נדחפים לשלב הבא. זה מה שאני רואה בעולם במקום המשבר. וכאשר אנשים יראו את זה, הם ירוצו בהכרת תודה קדימה.

מתוך סדנה מס' 2 של הכנס בליטא, 24.03.2012

ידיעות קודמות בנושא:
ההכרחיות של ההכשרות
הכשרות לפי הצורך
סדנאות למימוש האמיתי של חכמת הקבלה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest