דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / התכונות האופייניות של זמנינו

התכונות האופייניות של זמנינו

מתוך הכנס הווירטואלי במוסקבה, שיעור מס' 5

בימינו נוצר עימות גדול מאוד בין האליטות לבין ההמונים העניים. עם כל יום שעובר גדל הפער ביניהם ומקבל מימדים מאיימים. גובר המתח בחברה. אנחנו רואים כיצד במדינות רבות מופיעים בהדרגה משטרים לאומניים, פאשיסטיים, שמהווים תגובה טבעית למה שקורה.

האליטות אינן יכולות להיפרד מהתנועה להתעשרות. עם כל פיחות הן הופכות ליותר עשירות, בעוד שההמונים נהיים יותר ויותר עניים והופכים לחסרי פרספקטיבות. בחברה נוצרת בעיה רצינית: המתח והקוטביות מגיעים למימדים גדולים מאוד וכבר מתחילים להיות מורגשים במדינות המפותחות.

מדינות העולם השלישי עדיין חיות בעוני וספק אם תושביהן יצליחו להגיע אי פעם למצב של רווחה. מופיעה השאלה על עתידו של העולם: אז מה בכל זאת אפשר לעשות?

חכמת הקבלה הזהירה מפני התפתחות כזאת של האירועים. מה שדיברנו עליו לפני 10-15 שנה היום מתחיל להתממש, מה גם שזה מתממש במהירות רבה. מלפנים מצפים לנו מצבים לא טובים.

אנשים מרגישים את זה. הרגשת חוסר המוצא ניכרת בחוסר הרצון שלהם להקים משפחות, להוליד ילדים. 65% -70% מהאנשים הגרים במדינות המערב ואמריקה, שזה מספר עצום, סבורים שלילדיהם העתידיים יהיה הרבה יותר רע מאשר להם, ולכן מראש כבר לא רוצים להוליד אותם.

בזמן כזה לא פשוט מתגלה חכמת הקבלה, שיטה נסתרת לשינוי העולם שחיכתה לרגע הזה ולפני שנים רבות הזהירה מפניו. אנחנו יודעים שבעל הסולם נסע במיוחד לפולין כדי לשכנע את העָם בצורך להשתנות. הוא כתב למנהיגים רבים בעולם, בניסיון למנוע את מלחמת העולם השנייה. כי חכמת הקבלה מדברת על כך, שבעולם יכולות להיות ארבע מלחמות עולם בהתאם להתפתחות הבריאה בארבעה שלבים.

חכמת הקבלה מתחילה להצהיר בקול יותר ויותר רם שיש לה אמצעי לעזור לעולם, כי חוץ מזה אין לו צורך בכלום. אנחנו רואים כיצד נופלת גדלותם וחשיבותם של המדענים והפילוסופים, איך באופן הדרגתי מחוסלים מנהיגי המדינות. וזוהי תנועה טבעית של ההתפתחות שלא ניתן לעצור אותה.

מתוך שיעור מס' 5 בכנס הווירטואלי במוסקבה, 15.12.2013

ידיעות קודמות בנושא:
למנוע משבר עולמי
התעוררת בעצמך, תעורר אחרים!
למטה ירצו, למעלה יוכלו

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest