דף הבית / משבר עולמי / השקעה עם רווח של פי 7 מיליארד

השקעה עם רווח של פי 7 מיליארד

photo_rav_gh70_050.jpg

שאלה: במה שונה החינוך על פי שיטת הקבלה משיטות החינוך האחרות?

תשובה: שיטת הקבלה שונה בכך, שאתה שותל באדם תוכנה חדשה. אנחנו חייבים לתכנת ולפרמט מחדש את ההתנהגות שלנו, כי האדם נכנס היום לעולם גלובלי חדש, ולא יודע כיצד להתנהג בתוכו.

בימינו חיוני לספק לאדם דוגמאות של התנהגות בעולם הגלובלי, דוגמאות על חיבור הדדי, על יחסי גומלין, על הבנת והערכת הרווח שמביאות הפעולות שלו במערכת הכללית. אחרת הרשת לא יכולה להתקיים. צריך להבהיר לאדם שאסור לו לגרום נזק לאיזשהו חלק במערכת הכללית ולחשוב שזה בסדר. כי הנזק שגרם יחזור אליו!

חיוני להראות לאדם, שאפילו מעשה רע קטן וחסר ערך, גורם נזק עצום לכל המערכת. איזה נזק עלול לקרות למערכת הגלובלית? תנסה להפריע או לשבש פעילותו של איבר או עורק בגוף האדם, ותראה מה יקרה! תקבל מיד תגובה מכל המערכת! מדוגמאות כאלה ואחרות, עלינו ללמוד איך להתנהג נכון בעולם הגלובלי.

כל התחברות של האדם לחברה, חיובית או שלילית, מביאה לו בחזרה שכר או עונש, המוכפל בעוצמת החברה. יוצא שכל אחד יכול להרוויח או להפסיד "בגדול"! הרי החברה היא רווח המוכפל ב- 7 מיליארד, המגיע כתשובה לפעולה שלך! האם יש בעולם בנק המאפשר להרוויח פי 7 מיליארד יותר ממה שאתה משקיע בו, ובאופן מיידי? כאן – זה אפשרי!

ידיעות קודמות בנושא:
משחק לפי כללים חדשים
חוקי החברה עתידית
העולם מחזיק אותי בגרון

ידיעות נוספות במדור: משבר עולמי

2 comments

  1. איילת גת

    מהו מעשה רע?

  2. כבוד הרב שלום

    כידוע "הטבע" = "אלהים" בגימטריא=86

    אבל ידעת שהשם שלך "מיכאל לייטמן" = "חפץ חסד"  בגימטריא =250

    צירוף מקרים?

    סתם התפעלות אישית שלי שרציתי לשתף אותך מפני שאתה באמת חפץ חסד לפי דעתי

    תודה על הכל

    משה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest