דף הבית / משבר עולמי / השליטה באמת משחיתה

השליטה באמת משחיתה

Laitman_2011-05-22_3035_us.jpg

מחקר: השליטה משחיתה, ושליטה מוחלטת משחיתה באופן מוחלט, ההגדרה הזאת היא נכונה ויכולה להיות מוכחת באופן ביולוגי. הרגשת השליטה גורמת להשפעה על המוח בדיוק כמו הקוקאין, בכך שמגדילה את כמות הטסטוסטרון ותוצר הלוואי שלו אָנְדְרוֹסְטֵנְדוֹאִיל-3 גם בקרב הגברים וגם בקרב הנשים. זה מביא להעלאת רמת הדוֹפָמִין, שמהווה מערכת רזרבית של המוח שנקראת "מרכז התענוג", דבר שיכול לגרום להתמכרות חזקה.

הקוקאין משפיע גם בצורה כזאת, שיכול להזמין כל מיני השפעות – מהעלאת תשומת הלב, הביטחון, האנרגיה, הרגשת הצלחה ואופוריה ועד לדאגה, פרנויה וחרדה.

השליטה משפיעה כמו קוקאין, וכמות גדולה שלה מביאה להעלאת דוֹפָמִין, דבר שמביא לתוצאות שליליות, כמו יהירות וחוסר סובלנות. זה מסביר את ההתנהגות האימפולסיבית של האליטה, האוליגרכים והסלבריטאים.

אבל השליטה הופכת את האנשים לחכמים יותר, מאחר והדוֹפָמִין משפר ומגביר את הפעילות של האונות הקדמיות של המוח.

כניעה ושליטה גם כן נותנות תופעות דומות דרך אותו מרכז התענוג של המוח, כמו השליטה או הקוקאין.

תגובתי: אם, כמו שאומרת חכמת הקבלה, כל החומר הוא רצון לקבל את המילוי הרצוי, בכך מוסברת כל ההתנהגות, ההסתגלות, ההתפתחות של האדם. מילוי על ידי שליטה מהווה את המקור הגדול ביותר של התענוג לפי היררכיית הרצונות חוץ מידע (מושכלות). ומעל לידע ישנה רק ההשתוקקות להכרת הבורא, אך כבר לא על ידי השׂכל, אלא על ידי הנשמה, הרצון המתוקן.

ידיעות קודמות בנושא:
מי שגדול יותר או מי שטוב יותר
אדונֵי העולם
מדת "היחידיות" – העונש של האנושות

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest