דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / השיעור הוא מגע עם הנצחיות

השיעור הוא מגע עם הנצחיות

שאלה: בשבת הקרובה מתאספים ברחובות יותר מ-250 אנשים מהקבוצות שלנו בכל רחבי הארץ. מה צריכה להיות הגישה שלנו, כדי לרכוש את החיסרון הנכון?

תשובתי: קודם כל, צריך לנוח היטב לפני כן. אני ממליץ ללכת לישון מוקדם, ללא דיבורים מיותרים, לפחות בשמונה בערב ואפילו יותר מוקדם, כדי שבשיעור האדם יהיה ערני ומלא כוחות. כשהוא יקום, עליו להקדיש לפחות 45 דקות להכנה, כדי להכין את עצמו ואת הכיתה. לא צריך לדבר הרבה זה עם זה, עדיף לשבת, לקרוא קטעי התפעלות, ואפשר גם לשיר קצת.

אנחנו צריכים להיכנס למצב כללי רגוע, להתרוממות, להרגשה עדינה. כזאת היא ההכנה לשיעור. ואחר כך אנחנו נשתדל להתחבר, בכל הקבוצות בעולם.

שאלה: האם אנחנו צריכים לעורר במקביל לכך שמחה לקראת הכנס בערבה?

תשובתי: שיעור בוקר זה עניין רציני. אנחנו צריכים לשמוח פנימית מכך שאנחנו באים במגע עם משהו נצחי, ייחודי, ועוברים שלבים רציניים. השמחה בשיעור היא הרגשה כללית שאינה פורצת החוצה. ההכנה הכללית שלנו, המחשבה הכללית בשיעור, מכוונת להתכללות הדדית, אבל כל אחד עושה את העבודה שלו באופן אישי, כשהוא מתקן את עצמו על מנת להתכלל עם האחרים.

ואחר כך אנחנו ניקח איתנו לערבה שירים וקטעי הכנה, כדי שבעזרתם נלך בשמחה לקשר בינינו. שם האווירה תהיה קצת שונה: ביטול עצמי, בהפעלה הכללית.

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם "הקדמה לתלמוד עשר הספירות", 13.02.2012

ידיעות קודמות בנושא:
שמחה במדבר
אנחנו קובעים!
הכנה לפגישה עם האור

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest