דף הבית / קבלה לעם / שאלות ותשובות / השאלון המהיר 19.02.2017

השאלון המהיר 19.02.2017

שאלה: לפעמים בכנסים אני מרגיש כמו בחליפת שריון: כולם סביבי מאושרים, מלאים, ואילו אני חש ריקנות. מה לעשות?

תשובתי: עליך "לנתק את הראש", להתכלל באחרים, להתחיל לרקוד לדוגמה. אם דבר אינו עוזר אז תלך למטבח לקלף ירקות.

שאלה: איך לעלות לרצון המשותף?

תשובתי: עליך לחשוף בתוכך את ההשתוקקות לבורא. את הגוף הפיזי להשאיר למטה ואילו את ההשתוקקות לבורא להעלות לאיחוד עם כל החברים.

שאלה: אני אדם מעשי, לא תיאורטיקן ולא מיסטיקן. אם אני לא מאפס את עצמי ומשמיד את האגו שלי, אז אני לא מגיע לעבודה מעשית. איך אני יכול לאפס את האגו שלי מתוך האגו עצמו?

תשובתי: לא אתה מאפס את האגו, אלא האור העליון שאותו אתה מעורר. בנוסף, האגו נחוץ לנו והוא בשום אופן אינו מושמד. אסור להשמיד דבר בטבע! עלינו רק להתעלות מעל האגו לכיוון של קשר ואהבה.

שאלה: למה לא ניתן לנצח עיר של רשעים שניצבים יחד כאיש אחד?

תשובתי: לא ניתן לנצח אותם מפני שיש גם להם את כוח החיבור שמושך אליהם את האור העליון כל עוד האור העליון נמצא ביניהם, לא ניתן לנצח אותם. הם נמצאים תחת הגנה של הבורא למרות שהם הפוכים ממנו לחלוטין. הבורא זה החוק הכללי של הטבע.

שאלה: מדוע אנשים שמתאספים יחד במסה גדולה, כמו למשל בהופעות של מוזיקת רוק או במגרש כדורגל, חווים אקסטזה?

תשובתי: הם חווים זאת מפני שהרצונות שלהם מתאספים יחד, אבל אין לזה שום קשר לרוחניות.

שאלה: בעל הסולם כתב לשבעת תלמידיו שמספיק לאסוף את הניצוצות שלהם במקום אחד כדי לגלות עולמות רוחניים. אם כך, מדוע יש צורך לאסוף אנשים רבים כל כך בכנס?

תשובתי: אנחנו חיים בתקופה אחרת, שבה צריך להתאסף בכמות יותר ויותר גדולה של אנשים. אני מקווה שכמות האנשים הגדולה תשיג עוצמה של כוח משותף, שבאמת יהיה בהתאמה למדרגה הרוחנית הראשונה, כדי שכבר נתחיל להרגיש את הכוח המשותף בתוכנו, בקשר בינינו.  לבעל הסולם היו תלמידים אחרים ונסיבות אחרות. היה להם הרבה יותר פשוט וקל, ואילו לנו הרבה יותר מורכב וקשה.

מתוך שיעור וירטואלי, 19.02.2017

 

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest