דף הבית / קבלה לעם / שאלות ותשובות / השאלון המהיר 14.8.2016

השאלון המהיר 14.8.2016

שאלה: מה קובע, היכן ייוולד האדם?

תשובתי: השורשים העליונים של האדם קובעים היכן הוא יוולד. אין לנו זכות להתערב בזה מפני שאיננו יודעים איך ומה יקרה, לכן לא צריך לנחש בנושא זה. מה שנועד לקרות לאדם זה מה שיקרה איתו. איננו יכולים להשפיע על שום דבר פרט לדבר אחד, על איחוד עם החברים כדי לגלות ביניהם את הבורא. כל השאר נקבע מראש.

שאלה: איך אפשר לגלות את מקום המגורים האמיתי שלי? או שעליי לחיות היכן שנולדתי?

תשובתי: עליך להרגיש היכן טוב יותר לממש את עצמך לקשר רוחני. אבל אל תעשה זאת בגלל שבמקום מסוים יש איזו שהיא קבוצה או משהו דומה. אם תשיג מצב רוחני מסוים, יוליכו אותך מאותו מקום הלאה, כמו שהוליכו אותי. המורה שלי לא אפשר לי במשך שנתיים לעבור לגור קרוב אליו. לכן אני מייעץ לך לא למהר. היום בעזרת האינטרנט ואמצעי קשר אחרים, אתה יכול בשקט להישאר במקום שלך ולהתקדם מבחינה רוחנית ובהמשך כבר תראה בעצמך. תגיע לכנס ותראה מה אתה יכול לעשות עם עצמך וכיצד להגדיל את הקשר עם אחרים, מפני שרק בקשר בינינו יתגלה העתיד שלך.

שאלה: הכוחות העליונים יצרו את האפריקאים עם צבע עור שחור במטרה להתאים את עצמם לאקלים החם?

תשובתי: לא, זה תלוי בארבע בחינות דאור ישר (חכמה, בינה, זעיר אנפין, מלכות), ולא מפני שיש להם עור שחור, לאינדיאנים עור אדום, לאסייתיים עור צהוב, לאירופאים עור לבן. זה הכל מותנה מאוד. למעשה זה שייך רק לשורש רוחני, מפני שהכול יורד מלמעלה למטה. ולא בגלל זה באפריקה בני האדם שחורים בגלל שהשמש מאירה שם חזק יותר, אלא בגלל מה שטמון בשורש הרוחני. כלומר כל התופעות התחתונות נובעות מסיבה אחת עליונה.

שאלה: האם אפשר להציל את ים המלח, בכך שמחברים אותו עם הים התיכון והים האדום? האם צריך להציל אותו?

תשובתי: זה בהחלט אפשרי. אישית אני סבור שאפשר לחשב אפשרות כזאת, אם הוא ינוהל אוטומטית עם שסתומים או ברזים. חייבים להוסיף לים המלח מי ים, מפני שאותם מים שזורמים מהכינרת, אינם מספיקים כדי למלא אותו.

שאלה: האם על ידי שינויים של התכונות הפנימיות שלו, האדם יכול להשפיע על תופעות פיזיות חיצוניות בטבע, כמו למשל לעצור את תנועת השמש?

תשובתי: בתורה מתוארים דברים כאלה. אבל זה לא ריאלי לחלוטין, אף אחד אינו עוסק בכך. אני לא מציע לחשוב בכיוון הזה.

שאלה: האם צריך להשתדל להביט על הכול לפי התפיסה שזמן תנועה ומקום אינם קיימים מבחוץ אלא משודרים  מתוך האדם?

תשובתי: לא, אתה לא יכול לפעול כך כל הזמן, מפני שאתה עדיין לא נמצא בדרגת ההשגה הזאת. אבל בהדרגה הכול יסתגל ויתגלה בתוכך, ואתה תביט בשלווה על כל המציאות גם מהצד.

שאלה: אם הטבע מגיב על הפעולות השליליות של האדם, זה אומר, שגם פעולות של אדם בודד מעוררים עבורו בעיות, אי נעימויות וצרות?

תשובתי: בוודאי. עבור כל אחד מאיתנו.

שאלה: מה היא מטרה אמיתית? האם כל אחד צריך למצוא אותה בעצמו בעזרתה של שיטת חכמת הקבלה?

תשובתי: כן. את המטרה האמיתית אנחנו מבררים במשך כל חיינו ואפילו לא בתקופת חיים אחת, של ההתפתחות הרוחנית. ברגע שנגיע למימוש מלא שלנו, אז נוכל לומר שהשגנו את המטרה, הבנו ותפסנו: "שעכשיו, סוף סוף, אני נמצא במטרת הבריאה".

מתוך שיעור וירטואלי, 14.8.2016

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest