דף הבית / קבלה לעם / שאלות ותשובות / השאלון המהיר  14.07.2019

השאלון המהיר  14.07.2019

שאלה: האם הרגשת נוחות בהתפתחות יכולה להיות קריטריון לגבי הנכונות שלה?

תשובתי: לא. אנחנו רק אומרים שאם נוהגים בצורה נכונה, כתוצאה מזה אנחנו מרגישים בנוחות. אבל מה זה אומר בנוחות? זה מוערך לפי הגדרות אחרות לגמרי, לא אגואיסטיות, מפני שהדרישות שלי כלפי העולם, כלפי החיים משתנות. כלומר, הנוחות מקבלת עבורי מתווה אחר לחלוטין, החיים מקבלים מילוי אחר.

שאלה: ידוע, שברוחניות לא קיימים מושגים של זמן ומרחק. איך אני יכול לדעת, שקצב ההתפתחות  הנוכחי שלי איטי יותר ממה שיכול היה להיות? אלו קריטריונים מעידים על כך שהדרך שלי מהירה? האם אני קובע את התאוצה בדרך?

תשובתי: ראשית, את התאוצה בדרך הרוחנית אתה והסביבה שסובבת אותך קובעים. שנית, בעולם הרוחני אין זמן. כשאנחנו מדברים על  6000 שנה הכוונה לא לזמן, אלא לכמות המצבים שאותם עלינו לעבור. כלומר אלה הן 6000 מדרגות של שינוי עיקבי מאגואיזם שלם ומוחלט ועד ל שלם ומוחלט.

שאלה: כיצד אדם יכול לזהות סביבה שתפתח  אותו בדרך של אור?

תשובתי: לשם כך מתאחדים בקבוצה, שבה אתם יכולים לדבר על זה. רק שם. אתם כמובן יכולים לתת הרצאות למתחילים, להעביר חוגים. אבל על שאלות רוחניות הקשורות להתפתחות שלכם, אתם יכולים לדון רק ביניכם.

שאלה: מה לעשות, כאשר בקבוצה ישנם חילוקי דעות בין חברים בודדים? להפיל הכול על הבורא או שבכל זאת להשתדל לאזן את הוויכוח ולהגיע להבנה?

תשובתי: בהכרח צריך להגיע להבנה, מתוך הכרה שהבורא הוא זה שמעורר בכם כל מיני בעיות רק כדי שתתעלו מעליהן.

מתוך שיעור וירטואלי, 14.07.2019

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest