דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / השׂפה הבינלאומית של הנשמה

השׂפה הבינלאומית של הנשמה

שאלה: כיצד אנחנו צריכים לכוון את עצמנו בזמן קריאת הספרים המגלים את ה"פיזיקה" של העולם הרוחני, "בית שער הכוונות" או "תלמוד עשר הספירות"?

תשובתי: הדבר היחיד שאני זקוק לו, הוא לעשות את עצמי דומה לבורא, לעלות אליו. לכן אני צריך לחזור על הפעולות והיחסים שלו: אם הבורא מתייחס לקבוצה כ"טוב ומיטיב", זה סימן שגם אני צריך להתייחס אליה עם אותו הטוב. זאת הסיבה שקודם כל אני צריך לדאוג ליחס שלי כלפי החברים שניתנו לי לעבודה, כדי שנהפוך להיות אחד שלם, באיחוד ואהבה. אם אני משׂיג כזה מצב, אז אני מתחיל להתייחס אליהם בדיוק כמו הבורא, ובמידה הזאת אני מתחיל להרגיש את הבורא! כי אנחנו הופכים להיות קרובים עימו לפי חוק השתוות הצורה ומרגישים זה את זה. כך אני מגיע לדבקות איתו. רק על זה צריכים לחשוב!

לשם כך מספיק סתם להסתכל בספר ולשמוע, העיקר שזה יהיה ספר מקורי, אמיתי. אתה אפילו לא חייב לדעת את השׂפה, זה לא חשוב, בכל מקרה לא תבין דבר. עליך להבין רק דבר אחד: עכשיו אתה מקבל תרופה שצריכה לרפא אותך! היא צריכה לגלות בתוכך חוש נוסף, ואז אתה תרגיש את הרוחניות ותבין ללא מילים, כי הרי את התחושה וההרגשה לא ניתן להביע במילים! לרגש אין צורך במילים. מילים דרושות רק כדי לספר עליו למישהו אחר, ובתוך הרגש אין שום מילים. צריך לחכות שבתוכך יפתח איזה רגש רוחני, ללא שום מילים. זו נקראת חכמת הקבלה האמיתית שעוזרת להשׂיג תפיסה כזו!

מתוך שיעור על ספרו של בעל הסולם "בית שער הכוונות", 18.11.2010

One comment

  1. השפה שהנשמה מבינה היא בעיקר ספר הזוהר.
    ללא הבנה של הקורא,רק ההרגשה שזה מדובר עליך וזה מושך אותך להבין…וללא הבנה,הנשמה מבינה!
    בהצלחה לכולם!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest