דף הבית / חינוך, ילדים / הריון או איך להביא לעולם ילדי פלא (גאונים)

הריון או איך להביא לעולם ילדי פלא (גאונים)

thumbs_samokat_wp.gif

שאלה: האם מחשבות על הפלה בזמן הריון מחדירות בעובר פחד עצום וחשש לחייו? מה לעשות עם מחשבות של "הורים לא מתוקנים"? האם ככל שמחשבותיהן רעות ואגואיסטיות יותר, הדור הבא יוצא אגרסיבי ורע יותר? ומצד שני, האם יש השפעה מחשבתית חיובית על בניית האישיות העתידית של הילד? אילו מחשבות יעזרו לתכנת ילד גאון? האם גבר יכול להשפיע על המחשבות של אישתו המעוברת?

תשובה: מצבו של הנברא יכול להיות כטיפת זרע , כעובר, כתינוק, כילד, או כאדם בוגר שלא התחיל עדיין בהתפתחותו הרוחנית, או כאחד שכבר נמצא בדרך להשגת העולם העליון, זה לא משנה כלל.

בכל מצב בו נמצא הנברא, משפיע עליו, כלומר על הרשימו שלו, רק כוח אחד – הבורא! לא קיים כלום ביקום חוץ משניהם – הבורא והנברא!

האור העליון מפתח את הרשימו וגורם בכך להרגשת הנותן בנברא, בדומה להתפתחות הרגשת "הנותן" בתינוק. כל ההתפתחות אינה כמותית, אלא איכותית, והיא נעשית ביחס לאור העליון, לבורא.

לכן הורים שלומדים קבלה ונמשכים לקשר עם העליון, מכינים כבר רקע אינפורמטיבי לילדיהם העתידיים ולהתפתחותם הרוחנית. השפעה רוחנית של ההורים על ילדיהם חשובה מאוד, וחשיבותה עולה בקנה אחד עם ההתפתחות הפיזית שלהם: עובר-ילד-נער-בוגר. לנשמה הרי אין גיל והלבוש הגופני הנוכחי שלה אינו חשוב. כלומר כל השפעה רוחנית היא השפעה חיובית.

One comment

  1. כשקוראת כל מה שהרב לייטמן כותב או אומר
    זה כל כך מדהים ומעשיר ומוסיף על נקודת ההסתכלות הנוכחית

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest