דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / ה"קליפה" מותחת לנו את הזמן

ה"קליפה" מותחת לנו את הזמן

המאמץ והניסיון להבין את המבנה של העולמות הרוחניים, אינו מסמל הבנה תיאורטית, אלא רצון להרגיש, להתחיל לחיות בהם. ההבנה יכולה להיות רק פנימית, ואילו סתם כך לקשור מילים במוח, זה לא ייתן שום דבר ללא הבנת מהותם.

לכן העיקר זה, המאמצים שלך להתכלל במושגים הללו ולהתחיל לחיות בתוכם, להיכנס לתוך המערכת הזאת, לתוך המטריצה הזאת, או להיפך, שהיא תיכנס בך ו"תפרמט" אותך, תשנה אותך בהתאם למערכת העליונה. כי אתה רוצה לגלות שאתה פועל בהתאם לחוקים שלה.

במערכת הרוחנית המצבים האלה משתנים מייד, כמו במכונה מושלמת ומתואמת, אבל אצל האדם בין שני מצבים קטנים סמוכים יכולים לעבור הרבה גלגולים.

ה"קליפה" היא כמו גומי שנכנס בין המצבים ומותח אותם. ה"קליפה" נותנת לנו את הרגשת הזמן ולא מאפשרת למחוק את הפער בין המדרגות, בין המצבים. אם היינו מבטלים את ה"קליפה", אז הזמן היה נעלם, וכל המצבים היו מתכווצים לפעולה אחת.

היכולת של האדם להתקדם ולהתגבר תלויה בכמה שהוא יכול להעביר את ה"קליפה" שנותנת לו את ההרגשה של זמן, תנועה ומקום, ל"אור חוזר". בזה הוא מבטל את הזמן, תנועה ומקום, ועולה מהעולם הזה למצב הרוחני.

מתוך שיעור על "תלמוד עשר הספירות", 28.08.2013

ידיעות קודמות בנושא:
להימלט מהמלחציים של הזמן
מחשבה אלוקית פשוטה
נצח באורך של רגע

One comment

  1. שאלה לרב
    האם זו הסיבה שאחרי כל כנס מרגישים כאילו עברו מיליון שנה ? כמו כן שבוע אחרי הכנס יש הרגשה שהכנס עצמו היה לפני המון המון זמן

    תודה מקרב לב

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest