דף הבית / כללי / הקורונה – מצב נתון

הקורונה – מצב נתון

הערה: רבים אומרים שבעיות מאחדות את האנשים ושיש לכך דוגמאות רבות בהיסטוריה. ואילו עכשיו האדם רואה את ההפך, לא רק שנגיף הקורונה לא איחד אותנו, אלא הוא אפילו החריף את המודעות לחוסר השוויון בינינו. ישנן משפחות שיושבות בבידוד או בהסגר בדירה קטנה, ויש משפחות שיושבות בבית פרטי בגודל של 500 מטר מרובע. כלומר, נוצר אי שוויון.

תגובתי: אין לזה שום חשיבות. גם אלה וגם אלה נמצאים בבידוד או בהסגר. בכל מקרה הם מבינים שהנגיף הרחיק אותנו זה מזה. ממש כמו אימא שהילדים שלה משתוללים ורבים ביניהם, והיא מפרידה ביניהם ושולחת אותם לחדרים נפרדים ואומרת: "לא תיפגשו יותר! שבו כל אחד בחדרו!", זה מה שהנגיף עשה איתנו: "אם אתם לא יודעים לעבוד בצורה נכונה ביניכם, בעודכם יוצרים מפעלים שאין בהם צורך ומזהמים את הסביבה, אז שבו בשקט וזהו!".

האם זה לא דבר טוב? תראו איך שהנגיף מתייחס אלינו בצורה אבהית. אני סבור שהוא עשה לנו טובה גדולה מאוד, הפריד בין האנשים המזיקים, הרחיק ביניהם וכביכול אמר: "תפסיקו לעסוק בשטויות, תפסיקו לזהם את הסביבה שלכם, תפסיקו להרע זה לזה! שבו בשקט. תלמדו לשבת ולשתוק, זה הדבר הטוב ביותר שאתם יכולים לעשות.". וזה באמת כך, העולם הפך נקי יותר, לשקט יותר.

הערה: אני לא חושב שהרוב מסכימים איתך.

תגובתי: זה לא משנה מפני שזה מצב נתון. אתה יכול לדון ולהתפלפל בקשר לסיבות, אבל אתה לא יכול להפריך זאת, זו עובדה.

מתוך תכנית הטלוויזיה "וירוס הקורונה משנה את המציאות", 26.03.2020

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest