דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / הקבלה המעשית מתממשת בימינו

הקבלה המעשית מתממשת בימינו

אלפי שנים אנחנו מתכוננים ליום הזה והיום הקבלה המעשית מתחילה להתממש, כלומר מתחיל התיקון עצמו. הקבלה היא שיטת הגילוי של הבורא לנבראים בעולם הזה. "העולם הזה", הוא היחסים המקולקלים בינינו, ו"העולם הבא" הוא היחסים המתוקנים.

אם אנחנו מסתכלים על העולם בצורה כזאת, אז אנחנו לא רואים גופים של בני האדם אלא רואים את הקִרבה ביניהם, את החיבור ברצון אחד שבו מתגלה הבורא. לכן, עבודת ההפצה היא עבודה רוחנית נטו. אתה לא עושה טובה למישהו, אלא אתה עובד על הנשמה שלך.

על האדם להבין שכאן הכול תלוי בו ולא לצפות לחסדים או לנדבות מאף אחד. הוא ימצא את מקור חייו בתוך היחסים עם האחרים כאשר יתחיל לסדר את היחסים ההדדיים ברחוב שלו, בשכונה. הוא יגלה שהוא לא תלוי באף אחד, כי הוא רוכש כוח יותר גדול מהממשלה. עכשיו אנחנו רואים זאת בכל העולם, לכן, עלינו לפנות לא לשלטונות, אלא להיפך, לעצמנו. ולא לצפות שמלמעלה יגיעו שינויים כלשהם. לא משנה מה הם יעשו, זה יהיה רק לרעתנו.

כשאנחנו מדברים עם אנשים, רואים באיזה ייאוש הם חיים, כבר לא מאמינים בשום שינוי לטובה. לפני זה עוד היו להם תקוות, שתנועות או מנהיגים כלשהם יכולים לשנות משהו. אבל היום כבר אף אחד אינו תולה תקווה כי כבר התגלה השקר הזה. ואף אחד אינו אשם בכך, כי זאת תוצאה של טבע האדם. לא צריך להאשים אף אחד, אלא צריך רק להחליט כיצד עלינו לשנות את החיים שלנו כאן ועכשיו, כל אחד במקומו, בתוך משפחתו, ביישוב שלו, או ברחוב שלו.

אנחנו פונים לאנשים רגילים, ואם אנחנו מכוונים אותם נכון, אז על ידי זה אנחנו מתקנים את חלקי הנשמה שלנו. בימינו יש לנו הזדמנויות כאלה שמעולם לא היו קודם. הדרישה הזאת מורגשת בכל מקום. כי אין לנו אמצעים אחרים לעשות תיקונים. כל המקורות החיצוניים מיצו את עצמם, המשבר העולמי פינה שטח, שטף אותו כמו אחרי גל צונאמי. ונשאר לנו רק מקור חיים אחד, מקור הכוח והשינויים שנמצא בקשר בין האנשים. ואת הקשר הזה אף אחד לא יוכל לשחזר בלי עזרת החינוך האינטגרלי.

גם אם מישהו ישמע על כך וירצה לשחזר, הוא לא יצליח. רק אם זה ייצא מאיתנו, זה יצליח. אנחנו נבחרנו על ידי הבורא למשימה הזאת, במו "ממלכת כוהנים וגוי קדוש", וחובתנו לשפוך את הידע הזה על כל העולם. רק מי שמכיר את השיטה הזאת, הוא מסוגל ללמד ולהביא את העולם לתיקון.

מתוך שיעור על פי המאמר של בעל הסולם "סוד העיבור – לידה", 26.07.2013

ידיעות קודמות בנושא:
העולם החדש תלוי בכם!
ללמוד וללמד אחרים
גדלים, אף על פי שלא רוצים

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest