דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / הקבוצה היא שטח ניסויים לגילוי סודות הטבע

הקבוצה היא שטח ניסויים לגילוי סודות הטבע

חכמת הקבלה היא השיטה שמתגלה לנו עכשיו למימוש שלנו, להבנת המערכת היחידה של מבנה הבריאה, של השליטה, התכלית, שתעזור לנו להתמודד עם הבעיות והצרות. תוכנית הטבע בכוונה משפיעה עלינו כך, כדי שאנחנו נלמד, נבין, את כל הנפח שבו אנחנו נמצאים. דווקא זאת הסיבה שאנחנו לומדים את חכמת הקבלה.

למעשה, הטבע דחף אותנו למצב הזה כבר במשך הרבה מיליון שנים.

ואמנם שאנחנו עוד לא מרגישים את הנפח הזה של היקום, אבל נכון להיום יש לנו כבר חומרים מדעיים שמספרים לנו על זה וגם קבוצות שבתוכן אנחנו יכולים להתחיל כזה מימוש, מכיוון שבקבוצה אנחנו יכולים לבנות משהו שדומה ליקום, מיקרוקוסמוס.

אם אנחנו נתחבר בינינו בצורה כזאת, שבתוכנו, בתוך האיחוד שלנו, יהיו קיימים כוחות של חיבור שהם יותר גבוהים מהאגו שלנו, אז אנחנו נוכל להגיע בהדרגה למצב, שנייצר בתוכו שטח ניסויים מיוחד, מקום כמו במעבדת מחקר. כשאנחנו חוקרים את עצמנו ואת הקשר שלנו עם האחרים שמתבסס על התקשרות נכונה בינינו, אנחנו במעבדה הזאת, בקשר הזה בינינו, נתחיל להרגיש את הגילוי של הכוח העליון ונגלה אותו בהדרגתיות.

אנחנו נגלה את הכוח הזה כמו שפיזיקאים מגלים את סודות הטבע בעזרת ציוד רב, כלים, מאיצים. רק שהמאיץ הזה, הכלי הזה, חייב להיות אנחנו בעצמינו, האיחוד שלנו, הקבוצה שלנו, איפה שאנחנו מייצרים תנאים כאלה שבתוכם מתגלה הכוח העליון, ומהמצב הנסתר שלו הופך להיות גלוי. בזה, למעשה, אנחנו מתעסקים.

אנחנו החלוצים בזה. העולם מרגיש שמשהו עומד לקרות לו, שהוא צריך להגיע למשהו, שהוא עומד לפני משהו שאין לו פיתרון הגיוני בתכונות ובכלים הרגילים שלנו. אנחנו לא יכולים היום להגיע לפתור אף בעיה עולמית ואפילו אישית, פרטית – הם כולם, מצד אחד, כל כך מקושרים, ומצד שני, בלתי ניתנים לפיתרון ברמה הגשמית שלנו.

לכן מאוד חשוב לנו כמה שיותר מהר להפנים את חכמת הקבלה, לממש אותה גם בקבוצות בודדות וגם בקבוצה המאוחדת שלנו כדי לגלות את הכוח העליון, להתחיל להתחבר איתו בצורה גלויה ולהפיץ את השיטה בכל העולם. אז אנחנו נדע איך טוב יותר להגיש אותה, לתת, לגלות לעולם כדי שזה לא יהיה בעלמא, ללא הוכחות.

אנחנו במידה מסוימת מרגישים, מבינים כיצד לעשות זאת, משום שיש לנו לכך נטייה פנימית, אנחנו פיתחנו אותה. אנחנו כבר נולדנו עם נטייה כזאת, עם "נקודה שבלב". אצל שאר האנושות אין את זה. ולכן אנחנו צריכים להדגים להם את שיטת הקבלה ברמה שלהם.

רק אז אנחנו נוכל למשוך אחרינו את כל העולם, אחרת זה יהיה מהלך דרמטי של חיפוש. לכן השאיפה שלנו לאיחוד, זה המימוש המעשי של הלימוד שלנו.

מתוך השיעור הווירטואלי,05.02.2012

ידיעות קודמות בנושא:
לגלות את השליטה העליונה
הנבחרים ללכת לפני כולם
המדריכים של הדור האחרון

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest