דף הבית / קבלה ומדע / חושבים מדע / הצופה חייב להשתנות!

הצופה חייב להשתנות!

מיכאל לייטמן

בעזרת מאיץ החלקיקים, אנחנו מקווים לגלות חלקיקים אלמנטאריים חדשים, לגלות את מה שהיה בתחילת בריאת היקום, לברר על המצבים שהיו קיימים לפני בריאת החומר.

ככל שאנחנו מעמיקים אל המיקרו עולם, אנחנו כאילו חוזרים אל הזמן, שבו ניצוץ מאנרגיה רוחנית פרץ מהעולם העליון לרמה חומרית והחל לברוא בה את החומר. המדענים מקווים לגלות מצב זה, אבל הם ייתקלו באפקט, שבו הכול יעלם… הרי אנחנו והמכשירים שלנו ניבנו על העיקרון האגואיסטי של לקלוט, לבלוע, ולגלות את מה שהצליחו לקלוט בתוכם.

אנחנו מגלים את הטבע עד הגבול של פעולת החושים המשיגים שלנו ואחר כך, כבר נמצא הגבול של העולם הרוחני, עולם של השפעה. וכדי לחקור אותו, חיוני להצטייד בתכונת ההשפעה שלו. אם נתחיל לרכוש תכונה זו בהדרגה, נתחיל לעלות במדרגות של הכוחות הרוחניים שירדו לעולמנו, עד לפני בריאתו. על גבול העולמות אנחנו נוכל להבין, כיצד ניצוץ מהעולם העליון פרץ לעולמנו וייצר בו את כל המילוי שלו.

לכן המדענים יגיעו למסקנה, שאת התוצאות הבאות ניתן יהיה לקבל, רק אם אתה תשתנה בעצמך. הצופה חייב להשתנות!

כבר עכשיו המדע מכיר בכך, שצפייה באירוע מסוים משפיעה על תוצאות הניסוי – בחקר החלקיקים האלמנטאריים, וגם של גלאקסיות שלמות. בעבר טענו שהעולם קיים ללא תלות בנו, ללא תלות בצופה, באדם, בחיים על פני האדמה. שהיקום פשוט קיים. אבל אם אני כצופה משנה את תוצאות הצפייה, אז המציאות הנצפית על ידי תלויה בי, ואינה קיימת כעצמאית מבחוץ.

לכן, כדי להמשך את חקירת הטבע יש צורך ברכישת תכונת ההשפעה, ואת מה שנגלה אנחנו נכנה בשם "בורא", כוח שבורא את העולם!

רשומות קודמות בנושא:
האם מציאותנו אובייקטיבית?
האפקט הקוונטי של המלט
מבוי סתום או פריצה למימד חדש?
רשומות נוספות במדורים: התפתחות רוחנית, שיעור הקבלה היומי, מציאות מדומה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest