דף הבית / משבר עולמי / הפרסום – לחינוך העולם

הפרסום – לחינוך העולם

photo_rav_gh70_279.jpg

מן העיתונות: החברות הבריטיות מקצצות באופן משמעותי את ההוצאות על הפרסום, כתוצאה מהתחזיות הכלכליות המאכזבות. בראש ובראשונה הן מקצצות את הוצאות הפרסום בכלי התקשורת ההמוניים.

התייחסותי: הצריכה תמשיך לרדת. לא תהיה חזרה אל אותה ריצה חסרת מעצורים אחר המותרות.
למוצרים הכרחיים אין צורך בפרסום. הפרסום הנחוץ הוא פרסום להתנהגות הגלובלית הנכונה, פרסום חינוכי שיסביר על העולם החדש הקשור הדדית. הדבר יהיה נחוץ לאנשים, ולכיוון זה הוא יתפתח.
בעניין הירידה בצריכה ראו גם את הכתבה הבאה שפורסמה לא מזמן באתר האינטרנט ynet.

עולם חדש, תוכנית טלוויזיה "אפקט הפרפר"

פוסטים קודמים בנושא: משבר עולמי

לינק מקוצר למאמר: https://laitman.co.il/ThecB

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest