דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / הפעל את הקוליידר הפנימי שלך

הפעל את הקוליידר הפנימי שלך

"מהי מטרת הבריאה? בשביל מה אנחנו חיים? בשביל מה אנחנו צריכים את החיים הללו על פני כדור הארץ?". כל השאלות האלו עניינו את האנושות בכל הזמנים, אך הן נשאלות במיוחד בדור שלנו. ולמרות שאנחנו שומעים לעיתים קרובות על כל מיני צורות קיום של חיים ביקום, למעשׂה אנחנו רואים שאנחנו לבד.

אנחנו באמת לבד בכל מערכת הבריאה הענקית הזאת, וכלל איננו מבינים שאנחנו נמצאים על פני כדור הארץ בתנאים מיוחדים שסייעו להופעת החיים עליו, וזהו דבר מאוד מורכב. אפילו להיווצרות צורת חיים גשמית, נדרשת צבירת כוחות ועיצוב תנאים המאפשרים ליצור אותה, וכבר לא מדברים על המצב שממנו יצטרכו להתפתח חיים בעולם הרוחני.

כל הדברים האלה תמיד הביאו להשתאות המוחות הגדולים של האנושות בכל הדורות: כיצד זה התרחש ובשביל מה? איזו נחיצות קיימת בטבע או בכוח העליון שבראה הכול דווקא צורה כזאת? ואם לא המקובלים שגילו בצורה ריאלית את העולם הרוחני ושהשׂיגו את הנקודה שבה התהוו החיים, אז לא היינו מגלים שום דבר.

ידוע לנו שפיזיקאים שביצעו ניסוי בקוליידר בשוויץ, רצו להשׂיג את הנקודה שממנה החל המפץ הגדול. כלומר, הם ניסו ליצור ניצוץ של אור שיפרוץ לעולם הזה ושיביא עימו את כל החומר שאחר כך ייווצר בו. אך המקובלים כבר יצאו בהשׂגתם מעבר לתחום העולם שלנו, ועברו את כל הדרך מתחילת הבריאה בעולם הרוחני עד לגמר התיקון הסופי, וסיפרו לנו על כל מה שמתרחש שם. על זה אנחנו יכולים לגלות מהספר "עץ החיים" של האר"י.

המקובלים שהשׂיגו את העולם הרוחני, מספרים לנו שהכוח העליון שברא ויצר את כל המציאות, פעל על בסיס תוכנית והחלטה, ושׂכל זה נקרא מחשבת הבריאה. הם מסבירים לנו שקיים עצמותו (מהות הבורא), שעליו איננו מדברים מאחר ואיננו יכולים להשׂיגו. אנחנו משׂיגים רק פעולות הנובעות ממנו, והן נקראות מחשבת הבריאה, מחשבה או תוכנית. התוכנית הזאת עוברת דרכנו וכל הזמן מתגלה בנו, מאחר ואנחנו מהווים את הנגזרות שלה.

מצד אחד, המקובלים אומרים שהתוכנית הזאת מתבצעת ישירות על ידינו, אך מהצד השני, אנחנו מהווים לא סתם חלקים המנוהלים על ידה, אלא יכולים להבין אותה, להרגיש, להצטרף ואפילו להשתתף בה, מאחר ואותו הכוח שאינו מושׂג על ידינו רוצה שנהפוך להיות השותפים שלו.

לשם כך אתה מפעיל את הקוליידר הפנימי שלך, שמביא אותך ישר אל תחילת היקום. ודרך התחלתו של היקום אתה חוזר לעולם הרוחני. וכבר מתוך עולם העשיה הרוחני התחתון, אתה עולה למעלה אל העולמות יצירה, בריאה, אצילות, אדם קדמון ועולם אין סוף. וכשאתה נכלל בעולם אין סוף, אתה רוכש השׂגה אין סופית, הרגשה והבנה מחוץ לזמן ומקום. ורק על ידי זה שנתאחד יחד כאיש אחד ברצון אחד, נוכל להשׂיג זאת.

מתוך ההרצאה הפתוחה בבית "קבלה לעם", 17.11.2010

ידיעות קודמות בנושא:
חשכה כאורה יאיר
האבולוציה – לקראת השגת הבורא
בריאת העולם

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest