דף הבית / כנסים / הפורום השמיני להתפתחות סוציאלית באמריקה הלטינית

הפורום השמיני להתפתחות סוציאלית באמריקה הלטינית

ידיעה: היום נפתח ברפובליקת אל-סלוודור פורום בנושא ההתפתחות הסוציאלית של הצעירים והאינטגרציה הסוציאלית באמריקה הלטינית.

הפורום מתכנס במסגרת אונסק"ו, מנהל השינויים החברתיים (MOST), משרד העבודה והביטוח הלאומי של רפובליקת אל-סלוודור, בשיתוף עם אונסק"ו, האו"ם, יוניס"ף, ECLAC, UNDESA, ארגון העבודה הבינלאומי, FLACSO, CLACSO, MERCOSUR ועוד.

המשימה העיקרית של הפורום היא לדון בהחדרת מחקרים סוציאליים לתוך הפוליטיקה המדינית. פוליטיקאים ומדענים ידונו על שיטות עכשוויות לאינטגרציה ושיתוף פעולה סוציאליים.

השתתפותנו: גב' נורמה ליבנה, מנהלת קשרי החוץ ב-ARI , מוזמנת להשתתף בפורום ולהציג את דעתנו על החינוך בהרצאות ובסמינרים של הפורום.

ידיעות קודמות בנושא:
ARI מחזקת את הקשרים עם אונסקʺו
פגישות ביונסקʺו ובאוʺם
חינוך: ניגשים אל האתגר

One comment

  1. (בעקבות שיעור הבוקר) – רעיונות להפצה:

    הפצה ממוקדת: להתחיל לפנות לקהלים שהם בעלי פוטנציאל גבוה לחיפוש אחר משמעות, והשאלות של: "מה הטעם בחיים"… והם בעלי צביון אחיד (פחות או יותר) כמו: א. חיילים אחרי צבא ולפני "הטיול הגדול" – (להודו וכו' ) או אחרי הטיול הגדול…
    ב. מטיילים צעירים בזמן הטיול הגדול – הפקת מפגשים, ערבי תרבות ערבי מבוא, חלוקת חומר, ספרים וכד' בחו'ל, בארצות ובמקומות בהם מתרכזים מטיילים ישראלים (וגם לא ישראלים).
    ג. מסיימי אוניברסיטאות המצויים בשלב חיפוש עבודה. ומובטלים אקדמאים.
    ד. אנשים מיד לאחר שיצאו לגימלאות.
    ה. מי שנרשם לפקולטות לפילוסופיה (אבל עוד לא התחיל ללמוד)…
    וכד'…

    2. שליחות בחו'ל – עזרה לקבוצות חדשות וקטנות בראשית דרכן. זוגות, משפחות או יחידים החייים את הקבלה, ומתאימים מבחינת שפה, ניסיון בהקמת קבוצה, והתאמה אישית – שמוכנים לצאת לחצי שנה (יותר או פחות) לעזור בהקמת קבוצה (כידוע רוב הקשיים הגדולים, מופיעים בחצי השנה הראשונה).

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest