דף הבית / משבר עולמי / העצות של היועץ של הנשיא שלנו…

העצות של היועץ של הנשיא שלנו…

ידיעה: "יועצו של הנשיא אובמה לענייני מדע וטכנולוגיה, ג'ון פ. הולדרן, הוא אחד ממחבריו של ספר שיצא לאור ב-1977, בו הוא מעודד בניית "משטר פלנטרי" שיאפשר שימוש במה שנקרא "כוחות משטרה גלובליים" שישלטו בצורה מוחלטת בגידול האוכלוסייה, ביו היתר באמצעות הפלות כפייתיות, תוכניות עיקור המוניות של האוכלוסייה באמצעות המזון והמים, וכן החדרה כפייתית של שתלים תוך-גופיים שימנעו מזוגות להוליד ילדים.

ספרו של הולדרן "Ecoscience" נכתב בשיתוף עם עמיתיו הקרובים פול ארליך ואן ארליך. התפיסות שהוצגו בו היו מזעזעות עד כדי כך שבפברואר 2009, כשקטעים ממנו פורסמו במגזין "Front Page", איש לא האמין שזאת אמת. ורק לאחר שבלוג אינטרנטי קיבל את הספר ופרסם קטעים ממנו, התחילה להתגלות האמת הנוראית על מה שהולדרן כתב בפועל על הנייר.

ההצעות הללו כוללות:

– עיקור בכפייה של כלל האוכלוסייה ללא ידיעתם. הכנסת תרופות שגורמות לעקרות לתוך מערכת אספקת המים ולמוצרי המזון בכל רחבי המדינה.

– מתן תוקף חוקי ל"הפלות כפייתיות", כלומר, הפלות שנעשות בניגוד לרצונן של נשים הרות, כפי שנהוג לעשות בסין הקומוניסטית (שם נשים שיש להן ילד אחד ומסרבות להפסיק את ההיריון של הילד השני, פשוט נחטפות על ידי השלטונות לביצוע הפלה כפייתית).

– הממשלה תנתק בכפייה ילדים מהוריהם, אם הם נולדו מחוץ למסגרת הנישואין, ותנהיג שיטה של מתן רישיונות להולדת ילדים.

– החדרת מערכת של "שליטה בלתי רצונית בילודה", שבמסגרתה גברים ונשים בגיל ההתבגרות יחויבו להתקין התקנים תוך-גופיים למניעת היריון. יהיה ניתן להסיר את ההתקן באופן זמני בלבד, אם הם יקבלו אישור מהממשלה ללדת ילד.

– עיקור אנשים שהרשויות קבעו שכבר יש להם יותר מדי ילדים, או שכבר תרמו למה שנקרא "ההתדרדרות החברתית הכללית".

– לאמץ באופן רשמי חוק שמטיל אחריות פלילית על אנשים שיש להם יותר משני ילדים, בדומה ל"מדיניות הילד האחד" בסין הקומוניסטית.

– וכל זה יהיה תחת "משטר פלנטרי" על-לאומי ומרכזי שישתמש ב"כוחות משטרה גלובליים" כדי לאכוף את החוקים הנ"ל. ל"משטר הפלנטרי" תהיה גם הזכות לקבוע את גודל האוכלוסייה בכל מדינה בעולם".

ידיעות קודמות בנושא:
אחרת ניכָּחד, כמו הדינוזאורים
תיקון על ידי הכוח האינטגרלי של הטבע
שליש מאוכלוסיית העולם אינה מביאה תועלת

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest