דף הבית / משבר עולמי / העסקה עם האגו כבר בלתי אפשרית

העסקה עם האגו כבר בלתי אפשרית

photo_rav_gh70_273.jpg

שאלה: כל מערכת הקשרים בינינו מבוססת על האגו. איך ניתן לשנות את המערכת הזאת בהדרגה, כך שתעבוד בצורה יותר נכונה, בהתאם לחוק הטבע?

תשובה: כיום כבר מובן לגמרי שמתגלה מערכת חדשה של יחסים הדדיים בין כל החלקים והרמות של הבריאה. המערכת החדשה מתגלה בעיקר ביחסים שבין בני האדם. ולכן אין יותר אפשרות לעשות עסקה עם האגו. אין לנו ברירה, אנו חייבים ללמוד לחיות במערכת החדשה. כפי שאנו מכינים את בני הנוער לחיי הבגרות, כך אנו חייבים היום ללמוד מחדש ולחנך את האדם לחיות במערכת החדשה.

עוד לפני שלוש שנים בהרצאה בארוסה (קונגרס WWC, שוויץ) דיברתי על כך שהאמצעי היחיד להתאים את האנושות למערכת יחסים חדשה בין בני אדם הוא לימוד דרך אמצעי התקשורת ההמוניים על "מהו העולם ומהם החיים החדשים". ואי אפשר להימנע מהשלב הזה.

דווקא מתוך חקירה של המערכת הסגורה (גלובאלית ואינטגראלית) של האנושות נגלה את ההכרחיות של הקשר בינינו. הידע שנרכוש בזמן הלימוד יוביל אותנו לכך שנסכים בעצמנו לשנות את עצמנו בהתאם למערכת היחסים החדשה. נראה אז איזה עולם טוב מצפה לנו.

כשאנשים רבים יעסקו בכך, מתוך הרצון וההשפעה הדדית, תגיע גם ההבנה איך ניתן לעשות זאת, כי תתגלה ההבנה הכללית, המערכתית. ואז נדע איך לסדר מחדש את היחסים בינינו, איך בדיוק אמורה להיבנות המערכת הזאת.

וחוץ מזה, באותו הרגע שאנחנו מתחילים ללמוד, למרות שעדיין איננו מבצעים שינויים במערכת, אנחנו כבר נכנסים תחת השפעתה הטובה. הרי בכך אנחנו מסכימים עם החוק הכללי של הטבע "ואהבת לרעך כמוך", ועושים צעד לקראת ההשתוות איתו.

ידיעות קודמות בנושא:
הבנקים וקרנות הנאמנות ככבשן
ההבדל בינינו לטבע

ידיעות נוספות במדור: משבר עולמי

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest