דף הבית / המשבר ופתרונו / העולם מתחמק מהפוליטיקאים

העולם מתחמק מהפוליטיקאים

דעה: האמון בממשלה הולך ופוחת במידת המעבר לאמצעי התקשורת הווירטואליים. רק 40% מהאנשים בעולם סומכים על ממשלתם. לפי נתוני המשאל, לאו דווקא הממשלה, אלא החברה החמושה ברשתות החברתיות, מסוגלת לשנות את העולם. לפי דעת הרבים, האחריות על ההחלטות בשאלות החשובות נישאת עכשיו לא רק על ידי הממשלה, אלא גם על ידי משתמשי הרשת הפשוטים.

אנשים לא רוצים להשתתף בחיים הפוליטיים ובבחירות. הדבר החשוב עבור האזרח נחשב כפעילות תרבותית ואחריות, דאגה למשפחה, צריכה מאוזנת, מאמינים בכך שנצולת יעילה ומחזור המוצרים יותר חשובים עבור האזרח הטוב מאשר השתתפותו בבחירות.

ההשפעה על העולם מתחמקת מידיהם של הפוליטיקאים ונמצאת בידי קבוצות של יזמים, של האזרחים הפשוטים. התאגידים והמותגים, הפקחים בעצמם, יוצרים קהילות או שתומכים באלה שכבר קיימות. באופן כזה, במקום לחכות לשינויים גדולים מצד הפוליטיקאים, האנשים יוצרים שינויים קטנים סביבם ועל ידי כך משפרים את חייהם.

התייחסותי: דווקא העבודה בחינוך באינטגרלי ובחיבור בקרב האוכלוסייה מהווה חלק חשוב בהפצת השיטה של תיקון האנושות. עלינו לעזוב את הפוליטיקאים, הם ימשיכו להיתקע בתוך הוויכוחים שלהם המנותקים מהעם.

ידיעות קודמות בנושא:
Sharing Economy – כלכלת העתיד
ידע, שאינו נוטל את החופש
המשבר מאלץ לשנות הרגלים

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest