דף הבית / המשבר ופתרונו / האבות של היום

האבות של היום

דעה: החברה של היום היא חברה של אימהות גרושות, מוסד האבהות הולך ונכחד! כל נישואים שניים מסתיימים בגירושים, ו"אבות של יום ראשון" הפכו לתופעה די נפוצה. הם לפעמים קופצים לבקר את הילד או שלוקחים אותו אליהם לסוף שבוע פעם בחודש. לפני מאה וחמישים שנה לא הייתה שאלה של מהו תפקיד האבא במשפחה. הגבר – משיג פרנסה, האישה – עקרת בית. אימא דואגת, ואבא מעודד או מעניש.

האבות המודרניים מתלוננים על כך שחסרה להם תמיכה, את רובם גידלו אימהות גרושות, והם לא שמעו על האבא בכלל. אימא לא יכולה ללמד את הבן שלה מה זה להיות אבא.

היום אפשר לראות גברים שמלווים את הנשים שלהם למרפאות נשים, לקורסים של הכנה ללידה.

אימא שלו הייתה בשבילו כמו קיר אבן, ועכשיו הוא מצפה לכך מאשתו…

ישנם טיעונים על תחילתו של עידן המטריארכיה, איבוד הקשר עם השורש הגברי, האבהי. עידן המטריארכיה, זהו עידן של גישה נשית כלפי החיים. אין כאן מקום לגברי, למתקדם באופן פעיל, היָזם. כן, דווקא בתקופה הזאת אפשר לדבר על משבר האבות.

הערה: גברים ימצאו את עצמם בתוך הגילוי של המדרגה הרוחנית, כמו חלוצי דרך, והנשים תלכנה אחריהם, מכיוון שזהו הסדר הרוחני, והוא יחזיר את ההיררכיה האמיתית – שוויון עם השתתפות של כל אחד עם התכונות שלו ושילוב נכון עד התכללות מלאה, עם הופעתם ההרמונית של הצאצאים, בדיוק לפי החוקים העליונים של התפתחות הטבע. עד שלא נשיג את זה, המשבר במשפחה רק ילך ויעמיק, כדי להכריח אותנו להיתקן.

ידיעות קודמות בנושא:
מהפכה במשפחה
ההתפרקות השיטתית של המשפחה
לאן נעלמו הגברים האמיתיים?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest