דף הבית / משבר עולמי / העולם איבד את הראש

העולם איבד את הראש

שאלה: מהי הבעיה הגדולה ביותר בעולם?

תשובתי: היעדר ההנהגה הגלובלית הוא הסכנה הגדולה ביותר לשלום בעולם, והוא זה שמזמין את כל המשברים הנוכחיים. G20 מראים לנו כיצד הצדדים אינם מצליחים להגיע להסכמה בסוגיות העיקריות.

לא קיימת הנהגה עולמית, והעולם הגלובלי האינטגרלי דורש את זה.

שאלה: האם אתה חושב שבעקבות ארצות ערב, ידרשו שינוי (כלומר עצמאות) גם באזורים הצפון-קווקאזיים (המוסלמים) של רוסיה (צ'צניה, דגסטאן, אינגושטיה, קברדינו-בלקריה)?

תשובתי: אינני חושב, כיוון שכפי שהיה אומר אוסטפ בנדר (דמות הומוריסטית מספר רוסי ידוע): "הייתי לוקח חלק, אבל אני צריך את הכול".

ובינתיים, מה רע לקבל מהקורבן העתידי את הכסף ואת כל הנחוץ, ולהתכונן על חשבונו לכיבושו המלא! בשביל מה לעזוב, אם המטרה היא לקחת את הכול, את כל העולם.

שאלה: מהו תמריץ ההתפתחות של החברה הקבלית?

תשובתי: תמריץ ההתפתחות בחברה הדמוקרטית הוא התחרות. תמריץ ההתפתחות בחברה הדיקטטורית הוא השליטה, ואחריה השחיתות – השימוש בשלטון לא לטובת האינטרסים החברתיים, אלא לטובת הרווח האישי. השחיתות קונה בהדרגה את המדינה ואת עובדי המדינה, ומחדירה את אנשיה לרשויות השלטון.

אך ההנהגה המושחתת אינה מסוגלת לנהל מדינה, מפני שאת העובדים המושחתים מעניינים רק האינטרסים האישיים שלהם.

לכן הנהגה כזאת תתחלף בהנהגה של נאצים, נציונליסטים. וזה יוביל לאחד משניים: או למלחמת עולם, או להנהגה שהתמריץ לקיומה יהיה קיום השוויון של חברי החברה, ואחר כך גם של כל העולם.

ידיעות קודמות בנושא:
חולשתם של החזקים בעולם הזה
הטבע מעל להיגיון
העולם בסכנה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest