דף הבית / חינוך, ילדים / הסכם בין אוניברסיטת שָאוּלָיְי ומכון ה- ARI

הסכם בין אוניברסיטת שָאוּלָיְי ומכון ה- ARI

מתוך מאמר שפורסם באתר המידע של איזור שאוליי ובפורטל החדשות של ערוץ הטלוויזיה הליטאית.

אוניברסיטת שאוליי חתמה על הסכם עם מכון ה- ARI (ישראל).

ב-22 במרץ בספרייה של אוניברסיטת שאוליי, הרקטור לקשרים בינלאומיים והתפתחות אוניברסיטת שאוליי, הפרופסור תיאודרוס טמושונאס, ומנהל מכון ה- ARI (ישראל), הד"ר מיכאל לייטמן, חתמו על הסכם של שיתוף פעולה בין אוניברסיטת שאוליי ומכון ה- ARI (ישראל).

במסיבת העיתונאים לכבוד האירוע הד"ר מיכאל לייטמן הציג את העקרונות של החינוך האינטגרלי וההשכלה האינטגרלית.

פרופסור תיאודרוס טמושונאס אמר, שבאוניברסיטת שאוליי קיימות מסורות עתיקות של הכנת המורים, לכן החינוך האינטגרלי שמציג הד"ר מישראל יכול להתפתח גם בשאוליי. הרקטור הדגיש, כי הגעתו של ד"ר מיכאל לייטמן לאוניברסיטת שאוליי והחתימה על ההסכם עם מכון ה- ARI מדברת על הכרתה של אוניברסיטת שאוליי…

לפי דברי המרצה, ווידָה סקצ'קאוסקיטה, שהשתתפה במסיבת העיתונאים, מערכת החינוך האינטגרלי מכוונת ליצירת אדם וחברה חדשים. לפי דעתה אוניברסיטת שאוליי, שהחלה ללמד ולהפיץ את שיטת החינוך האינטגרלי, יכולה לשמש דוגמה לשאר מוסדות החינוך של ליטא.

לאחר חתימת ההסכם בספרייה של אוניברסיטת שאוליי נערכה מסיבת עיתונאים שבה ד"ר מיכאל לייטמן נתן הרצאה בנושא "החינוך האינטגרלי – מדוע?". כמו כן, נאמו אורחים נוספים – מצרפת, אוקראינה וישראל.

מיכאל לייטמן, הוא ד"ר לאנטולוגיה ותיאוריות הידע, מוסמך למדעי קיברנטיקה רפואית, דוקטור למדעי הפילוסופיה. ד"ר מיכאל לייטמן הוא חבר במועצת חכמי העולם (World Wisdom Council), המייסד והמנהל של מכון ה-ARI. על ידי השימוש ברעיונות החדשניים, שמתאימים לפתרון בעיות החינוך החריפות של זמנינו, הוא משיג שינויים חיוביים באסטרטגיה של החינוך. ד"ר לייטמן הציג מבט חדש על החינוך, שבו נעשה שימוש בחוקים של העולם האינטגרלי המקושר הדדית.

נקודת מבטו מקיפה תחומי חיים שונים של האדם, התחום החברתי, הכלכלי, האקולוגי. בנוסף לכך, תשומת לב מיוחדת מוקדשת לחינוך, שהמערכת שלה יוצרת ערכים אוניברסאליים, שמאפשרים ליצור חברה הרמונית במציאות הכל- כך צפופה ומקושרת שלנו.

בשלושת העשורים האחרונים ד"ר מיכאל לייטמן הוציא לאור יותר מ – 40 ספרים שתורגמו ל- 18 שפות.

מידע של שרות התקשורת עם הציבור. צילומים של סיגיטה אינצ'ורנה.

ידיעות קודמות בנושא:
מכון ARI נפגש עם האו"ם
מכון ARI השתתף בוועידה בינלאומית בחסות אונסק"ו
ARI מחזקת את הקשרים עם אונסק"ו

One comment

  1. רותי ברוך אל

    שמחתי מאוד לקרוא – הלואי וזאת תהיה פריצת דרך לחינוך הדור הבא והאנושות כולה.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest