דף הבית / משבר עולמי / הסינים קונים אוויר נקי 

הסינים קונים אוויר נקי 

הערה: "זו לא בדיחה, סין נחנקת מזיהום אוויר קשה, במיוחד בחודשי החורף כששריפת הפחם גורמת לנזק סביבתי כבד. יזם קנדי שזיהה את הפוטנציאל החליט למלא בקבוקים באוויר נקי מפסגת הרי הרוקי כדי לספק לסינים שאיפה נקייה במחיר מופקע."

תשובתי: בעיקרון, המושג "מכירת אוויר" אינו חדש, זה סימן טוב לכך שאנשים נחנקים כבר מהחיים האלה, ובוודאי נעים לשמוע שהם כבר מוכנים לשלם אפילו בעבור האוויר. כי האוויר כביכול נמצא סביבנו בכמות בלתי מוגבלת, אבל אנחנו מתחילים להבין, שאפילו חומר הכרחי כמו אוויר נקי, כבר חסר לנו לקיום. תהליך זיהום האוויר מביא בהדרגה את האדם להכרה ברורה שצריך לשים קץ לציוויליזציה הזאת.

שאלה: מדוע זיהום האוויר זה סימן טוב?

תשובתי: האדם צריך לקבל ״מכות״, מפני שאחרת האגו שלו לא מסכים לשנות כלום! הוא ישכב בדיכאון על הספה ואף אחד לא יגרור אותו ממנה. אך ורק כשיגיע למבוי סתום, הוא יזחל מהספה ויתחיל לעשות משהו.

הערה: אבל בינתיים את האוויר הזה קונים רק אנשים עשירים.

תשובתי: המצב יגיע לידי כך שהאזרחים יצאו להפגנות בדרישה מהשלטונות שיתנו להם אויר כי הם לא יכולים לנשום. האדם יתחיל להיחנק, ואז יתנו לו מנה קטנה של אוויר ובתמורה ידרשו ממנו להצביע עבורם.

שאלה: אולי גם לך כדאי לא סתם לתת, אלא למכור את הרעיון של הקשר ההדדי בינינו, כמו אוויר?

תשובתי: כך אני סתם ארוויח כסף, ואני לא מכוון לזה, זו לא המטרה שלי. התפקיד שלי ללמד את האנושות איך למצוא בעולם הזה דרך לעולם העליון, יציאה למרחב שבו יש את הכול באופן מוחלט. כאשר האדם יוצא למרחב הרוחני, הוא נמצא בעולם שכולו מלא באור.

שאלה: כל אחד יגיע אליו?

תשובתי: כן, כל אחד יגיע, ובנתיים אנחנו בכל זאת צריכים לעשות משהו בנדון, כדי לא לסבול ולא להיחנק.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 9.2.2016

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest