דף הבית / קבלה ומדע / חושבים מדע / הסוד של החור השחור

הסוד של החור השחור

הערה: חורים שחורים כבר קיבלו אישור ותוקף. הזמן נעצר שם, לא פועלים בהם חוקי הפיזיקה, ואילו כוח המשיכה כל כך גדול, שבולע הכול ללא החזר, כולל את האור.

תשובתי: לא פועלת שם הפיזיקה של העולם שלנו.

שאלה: מה נותן לנו הידע הזה?

תשובתי: זה מעיד על כך שיש גבול של זמן, מרחק ותנועה. פועלים שם חוקים אחרים, שאותם אנחנו לא יכולים לחקור וללמוד. כלומר אנחנו יכולים לנחש, מתוך מה שעומד לרשותנו, ששם הכול אחרת אבל באיזה אופן בדיוק אחרת? אנחנו יכולים לחיות עוד מאות שנים ובכל זאת לא נצליח לפענח זאת, מפני שאנחנו עומדים מאחורי רדיו-טלסקופים שיצרו לנו את התמונה של החור השחור הזה.

אנחנו חוקרים את התופעה על ידי השׂכל הגשמי שלנו, לא קוונטי, ובעיקרון הוא מכאני, לכן שום דבר לא ייצא מזה. כדי להיכנס למחקר אמיתי של העולם הבא, של מה שנמצא בתוך החור השחור, איפה שיש פיזיקה אחרת לגמרי, עלינו להיות אחרים.

אנחנו תופסים רק את היקום שלנו עד הגבול של המעבר למרחב אחר. זה גבול ההשגה שלנו. כך גם אנחנו מכנים אותו, "הגבול". גבולות של זמן, תנועה ומקום לא קיימים שם.

אנחנו לא יודעים, מה נמצא בתוך החורים השחורים האלה. אנחנו לא יודעים כלום. ברור רק דבר אחד, שכל מה שקורה שם נעלם מבחינתנו. היה מעניין לראות, כיצד היינו נראים משם, אם היינו מסתכלים מתוך העין השחורה הזאת על העולם שלנו.

הערה: באמת, מעניין. להסתכל מתוך חוק אחר על החוק שלנו.

תשובתי: היינו נראים פרימיטיביים מאוד, ונמצאים מתחת למהירות האור. זהו המצב הפרימיטיבי ביותר שיכול להתקיים בטבע, למטה ממהירות האור. זה אומר, שאני נמצא  לגמרי בשליטת האור המכני. אני מדוכא על ידו, אני מנוהל על ידו, ואני כלום! אני לא קיים! מפני שה"אני" שלי אינו מורגש.

שאלה: אז מה יביא לכך שהאדם יבין, שכאשר הוא משתנה אז העולם משתנה?

תשובתי: אנחנו נגיע לזה דרך הכרת הרע, ואנחנו מגיעים אליו בהדרגה. לכן אנחנו מרגישים את האבולוציה.

מתוך תוכנית טלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 23.04.2019

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest