דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / המתאם בין האנושות והטבע

המתאם בין האנושות והטבע

Laitman_2011-01-04_congress-we_9809.jpg

שאלה: בהתאם למאמצים המשותפים שלנו באיחוד ובהפצה, משתנה גם כל שאר העולם. האם קיים קשר חוזר? למשל, אם אנחנו נתאסף עכשיו, ניצור קורס עבור ההמונים ונתחיל לאחד את האנשים האלה, אז כמובן שהכמות שלהם תגדל. האם בהתאם לכך זה ישפיע עלינו, על האפשרות שלנו להתקדמות מהירה יותר, על האיחוד? האם אלה תהליכים שמקושרים באופן הדדי?

תשובתי: ללא ספק. אנחנו קיבלנו את ההזדמנות להתקדם קדימה, כדי להוביל אחרינו את כל האנושות. בלעדינו היא לא תתחיל לזוז קדימה, ואנחנו קיימים רק לצורך זה. כלומר, מנקודת המבט של הטבע אין בנו שום צורך. אנחנו כמו מתאֵם שצריך לעבוד בתאום עם הטבע ועם אותו החלק של האנושות, שאינו יכול להשתוקק בעצמו אל המטרה.

לכן אנחנו חייבים להיות יחד איתם, עם שבעה המיליארד הללו. אנחנו חייבים ליצור עבורם שיטה, כדי לנסות להתקרב אליהם. להסביר בצורה נגישה ולארגן הכול באופן כזה שיהיה להם קל, נעים, מובן, שׂמח. אנחנו צריכים למשוך אותם אחרינו, ויחד עם זה לא בכוח מפני שהתנועה קדימה מצידם חייבת להיות מרצונם ובאופן הכרתי.

אנחנו צריכים כל הזמן להעלות אותם בהתפתחותם, כדי שהם יכירו בחשיבות התנועה קדימה ואז הם יתקדמו. בעיקרון, כל החינוך שלנו מכוון באופן כזה כדי להביא את האדם להכרה בנחיצות ההתפתחות האישית.

מתוך שיחה מס' 14 על החינוך האינטגרלי, 18.12.2011

ידיעות קודמות בנושא:
להצדיק את הפרוטקציה של הבורא
במקשה אחת עם כל האנושות
התיקון הוא לא עבורנו, אלא עבור העולם

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest