דף הבית / חינוך, ילדים / המשימה של החצי שנה הקרובה

המשימה של החצי שנה הקרובה

המשימה העיקרית בחצי השנה הקרובה, היא לארגן השכלה וחינוך אינטגרליים בכל המדינות בעולם, או לפחות, להתחיל בתהליך הארגון. זה נוגע בעיקר, בראש ובראשונה, למדינות המפותחות של אירופה ואמריקה, ולא למדינות המתפתחות של אמריקה הדרומית, או סין וכל מדינות אסיה, אלא דווקא למדינות שכבר מפותחות, שמרגישות על בשרן את המשבר הגלובלי. אני חושב שבזמן הקרוב המשבר יתגלה בצורה חזקה ביותר באירופה, ואחר כך כבומרנג יתרחש באמריקה.

מאחר ואירופה נמצאת במשבר, וכולם נמצאים במצב גרוע, אז הדולרים, המשאבים, מושקעים בכלכלה האמריקאית, לשם מועבר חלק מסוים של הפיננסים ובכלל של הכלכלה כולה. לכן בארה"ב בינתיים המשבר אינו מתגלה בבירור, הוא מורגש רק מפני שחיים בחוב, אבל כביכול ניתן לראות אחוזים חיוביים. וכאשר הנפילה הזאת באירופה תסתיים, אז באמריקה הבועה הזאת תתרוקן בבת אחת, ואז באמת יהיה רע.

לקראת הזמן הזה צריך לא רק להכין אנשים ומערכת בסיסית של השכלה וחינוך אינטגרליים, אלא גם להפיץ בצורה רחבה את המידע עליה בכל כלי התקשורת, בחברה, ולהיות מוכנים לכך, שאז יתחילו להקשיב לנו.

כמובן, שעד אז האגו של האדם לא מוכן לשמוע כלום, כי לראות כדורגל הרבה יותר נעים, מאשר לשמוע על איזה שהם קורסים ועל איזה שינוי, התפתחות: לאן ולמה אנחנו הגענו? – כל עוד אני יכול איך שהוא לחיות מהיום למחר, כל ההסברים שלכם לא מעניינים אותי. אבל כשמחר לא יהיה לי אפילו כדורגל וכל הדברים ההכרחיים ביותר, אז כבר תהיה בעיה.

ולכן אנחנו עוסקים בהכנה של המערכת הבסיסית של ההשכלה והחינוך האינטגרליים.

מתוך שיחה מס' 35 על החינוך האינטגרלי, 29.05.2012

ידיעות קודמות בנושא:
המדע לשיתוף פעולה עם העולם
אזהרה סוערת
ידע אינטגרלי להמונים!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest