דף הבית / משבר עולמי / המשבר – תחזית ונבואה

המשבר – תחזית ונבואה

photo_rav_gh70_076.jpg

שאלה: לאחרונה קראתי מחקר מדעי שלפיו המשבר המשמעותי הבא בהתפתחות הטבע והאנושות עלול לקרות בשנת 2027 . על פי המחקר, התפתחות הציביליזציה האנושית צריכה להשתנות באופן משמעותי אחרי המשבר. מה דעתך בקשר לכך?

תשובה: קיימות דעות רבות ושונות בנוגע למשבר הקרב ובא ותחושת הבטן נכונה, אך האם אנו מבינים את סיבת המשבר, התהליך והמטרה שלו? תחזיות שונות על סמך נתונים כאלה ואחרים אינן משמעותיות, כי איננו יכולים לקחת בחשבון את ההשתתפות שלנו בהכרת התהליך ובתיקון העצמי, התת הכרתי. זאת משום שאם היינו מסוגלים לכך, אז מיד היינו עדים להופעת השינויים החיוביים בתהליכים המקדימים את התהליך עצמו.

כל "משבר" הוא תהליך שיקומי של האיזון שלנו, והפיכתו לדומה (בתכונת הנתינה והאהבה) לטבע. כאשר אנחנו מגיעים לרמה של האגואיזם הגלובלי, הכח הגלובלי של הטבע (הקשר הגלובלי בין כל חלקי הטבע) משפיע עלינו, והוא המכריח אותנו להיות דומים לטבע (כמו חלקי גוף אחד, שנמצאים ופועלים כולם בהרמוניה).

אם אנחנו מבינים את הדרישה של הטבע ומתכוונים להיות דומים לו, אז אנחנו נמצאים בתהליך של עבודה שמטרתה להביא אותנו להיות חלק הרמוני של המערכת הכללית של הטבע. ואם אנחנו מבינים באופן הכרתי את הדרישות של הטבע ופועלים כדי להיות דומים לו, אנחנו נמצאים אז במידה מסוימת של הבנת התהליך, והפעילות שלנו צריכה להיות החלק ההרמוני, המשתלב במערכת הכללית של הטבע.

במקרה כזה, אנחנו לא צריכים את הפעולות השליליות שמכוונות אותנו (כגון: מלחמות, רעב או השמדה), ונותנות לנו הרגשת סבל.

כלומר, אי אפשר לחשב את הדרך שבה אנחנו משתתפים בתיקון העצמי, ואנחנו לא יכולים לחזות את זרימת כל התהליך. הנביאים, המקובלים הקדמונים, שתארו את התהליך בעולם, לא התחשבו בחלק האנושי, הלא יציב, המלא זעזועים. בכוחותינו לשנות את הזרימה של התהליך. בשביל זה ניתנה לנו חוכמת הקבלה. עד זמננו היא הייתה נסתרת, והיום היא מתגלה לכולם

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest