דף הבית / משבר עולמי / המשבר – מחפשים אשמים

המשבר – מחפשים אשמים

photo_rav_gh70_279.jpg

מן העיתונות: הסנטורים איזקסון וקונרד הציעו להקים ועדה, כדי לחקור את הממצאים שהביאו למשבר הכלכלי העולמי, במטרה לגלות את הסיבות למשבר, כדי שמשבר מסוג זה לא יחזור על עצמו בעתיד.

תגובתי: ברמה שבה אנחנו נמצאים היום לא ניתן להבין שום תופעה בעולם הזה. היה זה אינשטיין שאמר, שעל מנת לפתור בעיה יש להתעלות מעליה, כלומר להגיע למקור הבעיה, לסיבה הראשונית שלה.

אני מקווה שתקום וועדה כזאת, ולא אחת, אלא בכל מדינה, וגם ועדה בינלאומית, ושכל הועדות האלה ישמעו בדרך כלשהי מה חוכמת הקבלה אומרת על הסיבה למשבר, על זרימתו, מטרתו ועל השליטה עליו.

חוכמת הקבלה מגלה, שהשליטה על המשבר על ידי פעולות שלנו אפשרית רק על ידי דרך אחת, ליצור חברה וסביבה טובה יותר, שתשפיע על כל אחד ותשנה את סדרי העדיפויות שלו, מגשמיים (לקבל ולנצל אחרים) לרוחניים (השפעה ואהבה לזולת).

יותר מכך אין לנו שום פעולות חופשיות בעולם הזה. זאת משום שכל שאר הפעולות האחרות שאנחנו מבצעים, מנוהלות על ידי הטבע האגואיסטי שלנו, והן מופיעות בנו עקב הגדילה המתמדת של האגואיזם, ללא שום שליטה והשפעה מצידנו.

לכן הסיבה למשבר היא התגלות האגואיזם החדש "והאיכותי" שבתוכנו. מטרת המשבר היא להביא אותנו להידמות לטבע, לתכונות ההשפעה והאהבה. והאמצעי להשגת מטרה חיונית זו עבור כלל האנושות הוא, שינוי הסביבה של כל אחד מאיתנו, לסביבה שתשפיע עלינו לטובה. לשם כך על כל האנושות להתחיל בלימוד מאסיבי על המציאות החדשה – על איחוד כלל האנושות לאחד!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest