דף הבית / משבר עולמי / המשבר מתפשט בעולם…

המשבר מתפשט בעולם…

photo_rav_gh70_263.jpg

שאלה: המשבר הפיננסי גרם לירידות בתחומי התיירות, המסעדות, התחבורה והשירותים הפיננסיים. אולם התקשורת הסלולארית זה הדבר האחרון שאנשים חוסכים בו. מדוע?
תשובה: המשבר יתפשט בסופו של דבר לכל תחומי חיינו, יכריח אותנו להיות חכמים יותר, ויאלץ את האנשים לחפש את הקשר פנימי, קשר בתוך הנשמה!

מן העיתונות: פועלים מפוטרים של בית חרושת לחומרי בניין בשיקאגו השתלטו על הבניין ודורשים את תשלומי הפיצויים. המפגינים טוענים שה- Bank of America אינו מאפשר לבעלי בית החרושת לשלם לפועלים.

התייחסותי: המהומות שפרצו ביוון מעידות על כך שהעולם נמצא על סף התפוצצות. כל אי שביעות רצון קטנה בגלל כל סיבה יכולה להוביל להתפרצות, תמיד יש מישהו שמסית את האנשים למהומות ואפילו למלחמה. עלינו להבין שאי אפשר לרסן את האגואיזם בעזרת האמצעים המוכרים לנו… – פיצוץ יכול להתרחש בכל מקום, בכל רגע.

מסקנה: המשבר ימשיך להשפיע עלינו ויורגש בכל תחום, בצורה שונה ובמקומות שונים. הוא לא ייתן לאף אחד להסתתר, ובסופו של דבר יאלץ אותנו להגיע לקשר הטוב והנכון בינינו.

זה יכול לקרות עכשיו, או לאחר תקופה של התמרמרות ומלחמות. אם האדם יבין את המתרחש כקריאת הבורא לתיקון ועלייה, אז המשבר יהפוך לגילוי משמח של העולם המושלם!

פוסטים קודמים בנושא: משבר עולמי

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest