דף הבית / משבר עולמי / המשבר משגע את תושבי יוון

המשבר משגע את תושבי יוון

הודעה: בקרב תושבי יוון, שנתקלו במשבר החברתי-כלכלי נצפית מגמה של נטיות פסיכוטיות. בהתאם לחישובים של המומחים, על כל אדם שמתאבד ישנם עוד כ- 20 בני אדם במקביל שניסו להתאבד ולא הצליחו. ומאחוריהם ישנם עוד אלפים שחיים בדיכאון, אלכוהול ודאגות.

לפי דעת הפסיכולוגים, אפילו לאחר סיום המשבר, האפקט יישאר לזמן רב בצורה של דור שלם של צעירים שאינם בריאים בנפשם, שחיו במשך מספר שנים ללא תקווה לעתיד טוב יותר. התנאים הנוקשים יכולים להפוך את המשבר למגיפה. האיבוד של מקום העבודה דוחף את האנשים לתוך תהום של דיכאון וסטיות נפשיות רציניות, שאת האפקט שלהן יהיה קשה להחזיר לאחור. רמת האבטלה בקרב צעירי יוון הוא יותר מ- 50% והמצב ממשיך להחמיר: בשנים 2007 עד 2009 המדדים של ההתאבדויות עלו ביוון ב- 17%, ובמחצית הראשונה של שנת 2011 ב- 40% בהשוואה לשנת 2010!

תגובתי: באפריקה אין התאבדויות, על אף שמתים שם מרעב, ואילו בסקנדינביה אחוז ההתאבדויות הוא הגדול ביותר. זה אומר שעל ידי עבודה או הכנסה אי אפשר להסביר את הדיכאון, הוא נובע מריקנות פנימית, מדרגה חדשה של הרצונות שמתגלים ושאינם מוצאים מילוי בעולם הזה. אפשר למלא אותם רק על ידי מילוי שתואם להם – הרגשת דרגת קיום הבאה. האנושות נמצאת בחיפוש אחר הידע הקבלי, הידיעה אודות התמונה האמיתית של העולם שבו אנחנו חיים, שנותנת להם תשובה על משמעות החיים, ולא ניתן למלא את הריקנות הזאת בשום שפע. והעוני רק מהווה את הזרז…

ידיעות קודמות בנושא:
40% מהאירופאים סובלים מהפרעות נפשיות
הדיכאון מתפשט בעולם
מוטציות חולניות של האגואיזם

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest