דף הבית / משבר עולמי / המשבר: הפוגה שהתארכה

המשבר: הפוגה שהתארכה

מיכאל לייטמן

הזמנים הקשים עוד לפנינו. נקווה שהעולם יספיק להבין את זה, לפני שזה "יתגשם בחומר". במקרה כזה נעבור את התיקון לא בחומר, אלא בתודעה. כך או אחרת, בעוד מספר חודשים זה יקרה. מה שציפיתי שיקרה לפני שנה, בכל זאת יתגלה. יהיו מהפכים גדולים, וחשוב שהם יובילו להבנת המצב ולא לייסורים הגשמיים, שנמשכים הרבה זמן וחודרים "עד העצמות". במקום זה האנשים יוכלו מיד להתעורר, להבין את מה שקורה ולתת לזה מענה בשל.

הודות לאמצעי התקשורת נוכל מהר מאוד להעביר להמונים את מהות הדברים ולגרום לתזוזה בתפיסה. בכל אופן, מתקרבים שינויים גדולים. עוד במחצית הראשונה של המאה הקודמת בעל הסולם כתב שכל העולם הוא משפחה אחת גדולה, וחייבים להתאחד. הזמן לא שולט על המקובל, הוא ראה והרגיש את זה, ואילו אנחנו, עדיין לא.

העולם הצליח לרמות עצמו, כאילו הוא לא במשבר. אך כל הכסף אזל, הקופה ריקה, ולפשיטת הרגל העולמית יש אופי גלובלי. אני מאמין שבשנה הקרובה מצפה לנו עבודה גדולה ותשומת ליבם של האנשים תתחיל להתמקד בשיטת שינוי העולם – חוכמת הקבלה.

פוסטים קודמים בנושא:
מתי ואיך יגמר המשבר?
המשבר הוא טיסה מתמשכת
השקט שלפני הסערה

One comment

  1. ועל-זה נאמר: "בסאסאה בשלחה תריבנה", אשר הקב"ה מודד לאדם סאה בסאה. וכן מקרא כתוב: ,כי לא שלם עון האמרי עד הנה", שהכונה גם-כן על הנדון שלנו. כי עון האמורי הוא ענין הקליפה השומרת ומסבבת על הפרי, הנקראת "אתערותא דלעילא", או ארץ ישראל. והקליפה הזאת לא תזוז ממקומה כחוט השערה, בטרם שישראל משלימים בדיוק נמרץ את שעור "אתערותא דלתתא", המחוייב שנקרא "זכות". דהיינו, היגיעה ועמל למעלה מכח אנושי.

    http://www.kab.co.il/heb/content/view/frame/31457?/heb/content/view/full/31457&main

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest