דף הבית / אקטואליה / המרחם על אכזרים, סופו…

המרחם על אכזרים, סופו…

מתוך מאמר דעה: "אירופה למעשה השלימה עם גורלה, מבלי לנסות לעצור את גל האיסלאם שמאיים להטביע אותה. הגבולות בין מדינות אירופה, הן כמו חצר פרוצה. לסגור אותם ייחשב כגזענות, לדרוש מהמוסלמים להפוך להיות חלק מהמולדת החדשה, יעורר את שנאת הזרים עליהם. 

כשמדברים על כמות, מדברים על כמה אלפים כפי שמעידה העיתונות הזרה. כך מתחילה להתגשם נבואתו של איש הדת המצרי סאלם אבו אל-פוטוחה: "אומת האיסלאם תחזור לשלוט, למרות היהירות של המערב. המערב ייהרס ללא צל של ספק. אללה הרס את האימפריות הביזנטית והפרסית. כמו כן, הוא יהרוס את המערב בעזרת ידיהם של המוסלמים. המדינות האלה יעברו לאיסלאם, האיסלאם יגיע גם אליהם".

בדימוי של המוסלמים הם נושאים את הידע המוחלט, וזה מקנה להם את כל הזכויות ביחס ל"כופרים". לכן כל מה שהערבים כבשו במאות ה-7 וה-8 שייך לאיסלאם, כולל ספרד, סיציליה, ארץ ישראל ועודזו אפילו אינה דעתם של הקיצוניים, זוהי דעתם של מוסלמים מתונים. המסר העיקרי של המוסלמים הוא כזה: "המוסלמים צריכים להאמין שבסופו של דבר האיסלאם ינצח ויחליף את החוקה בשריעה".

אחת הבעיות של העולם המודרני, זו השנאה של האיסלאם הקיצוני כלפי המערב. אין פתרון בר-קיימא לבעיה הזאת. העולם מעדיף לעסוק יותר בישראל, בכך שסבור שכל הצרות של העולם המודרני נובעות ממנה. "אמר רבי יהושע בן לוי: כל שהוא רחמן על אכזרים לסוף נעשה אכזר על רחמנים (ילקוט שמעוני, פרק ט"ו, סוף רמז קכ"א)".

אני יודע, על פי חכמת הקבלה, שהאיסלאם יטביע את כל העולם מלבד ישראל, וכשהוא יבלע את העולם הוא יפנה את כולם נגד ישראל, אבל בזה יהיה מותו. אי אפשר להאשים את אירופה בהעלמת עין נוכח גל האיסלאם השוטף אותה, הכול מתפתח לפי התוכנית שמתוארת בחכמת הקבלה. ורק האיחוד של עם ישראל לאחד שלם, יעזור לעולם להשיג את העתיד הגדול והגבוה ביותר שלו, ללא שפיכות דמים.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest