דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / המקשר בין גבר ואישה

המקשר בין גבר ואישה

כנס חרקוב. שיעור מס' 4.

שאלה: בקבוצה שלנו קיימת "ועדה רוחנית". בוחרים לתוכה שלושה גברים שצריכים במשך שבוע להעלות את חשיבות המטרה בקבוצה. אתה אומר שנוכחותה של אישה זה תמיד עזרה נוספת. האם אפשר שבוועדה הרוחנית הזאת תהיינה נוכחות עוד שלוש נשים מהחלק הנשי?

תשובתי: לא, אסור. כאשר הגברים מדברים על הבעיות הרוחניות שלהם הם צריכים לברר את זה בנפרד. אתן צריכות למצוא מקום אחר ולפתור את השאלות יחד, אך לא כאשר הם פותרים אותן בחברת גברים מיוחדת שלהם.

אסור לעשות את זה! זה לא יצליח!

לא לחינם אנחנו, האנושות, מחולקים לשני חלקים מאוד חדים: גברי ונשי. הפיצול הזה והריחוק באים מלמעלה למטה, כמו בורא ונברא. אלה הם שני עולמות. אי אפשר בשום אופן לחבר ולהשוות אותם.

החיבור בין הגבר והאישה מתרחש רק דרך הבורא, אחרת, החיבור הזה לא קיים. לכן, בעולמנו אנחנו רואים למה כל זה מוביל.

כפי שכל מה שמתרחש מסביב אנחנו יכולים לאזן רק דרך הבורא, כך גם את המשפחות שלנו אפשר לאזן רק אם אנחנו מקבלים כתנאי הכרחי, שהבורא חייב לשרות בינינו, כמו ביני לבין החבר שלי, כך גם ביני לבין אשתי. אם הוא לא נמצא, אז לא יהיה שום קשר בינינו. בסופו של דבר, לקראת זה אנחנו הולכים.

אבל אסיפות משותפות של גברים ונשים באמת צריכות להתקיים, וכמו כן, אסיפות נפרדות של גברים ונשים. ונשים צריכות לחשוב על איך להתחבר ביניהן ואיך לעזור לגברים.

מתוך שיעור מס' 4 בכנס חרקוב, 18.08.2012

ידיעות קודמות בנושא:
נקודות מגע
נשים הן ערובה להצלחה
שני עולמות, שני קטבים

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest