דף הבית / משבר עולמי / המצב באירופה מזכיר את ימי היטלר

המצב באירופה מזכיר את ימי היטלר

נציב תלונות הציבור לזכויות האדם במשרד החוץ של רוסיה אמר, שהסובלנות שמגלה המערב כלפי גילויי האנטישמיות, נאציזם ושנאת זרים הפכה היום לסיבה לעזיבה המחודשת של יהודים ממדינות אירופאיות.

המצב מתפתח בהיקף נרחב והוא קרוב כבר למצב לקריטי. פעילי זכויות האדם מצהירים שדווקא האנטישמיות מהווה סיבה להימלטות של יהודים ממדינות האיחוד האירופאי לישראל. המערב, יחד עם הניאו-נאציזם, מזכיר את שנות ה-30 בגרמניה של המאה הקודמת.

בזמנו של היטלר והמשטר הנאצי, ליהודים לא היה לאן לברוח, ואילו הסובלנות לגילויי שנאת הזרים והנאציזם, של ממשלות ושל מעצמות מערביות רבות, הובילה למותם של מיליוני בני אדם. הפוליטיקאים של האיחוד האירופאי ושל ארה"ב צריכים לזכור את לקחי ההיסטוריה, ולא לעזור לזייף את ההיסטוריה למדעני שקר ולשאר הקיצוניים.

אני חושב שהכל מתרחש לפי התוכנית של ההתפתחות האגואיסטית הכללית של האנושות, שחייבת להביא לגל של אנטישמיות ולשנאה הדדית כללית. עם ישראל יהיה במוקד של השנאה האוניברסלית הזאת. ההתגלות הזו של האגו כרע הכולל, היא הכרחית לצורך הפעלת לחץ על היהודים, כדי לאלץ אותם ליישם את שיטת האיחוד של האנושות וגילוי הבורא באיחוד הזה.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest