דף הבית / חינוך, ילדים / המיליונרים מתעלמים מדברים יקרים

המיליונרים מתעלמים מדברים יקרים

מחקר: ה"Luxury" עלול להיכחד, כבר אין ביקוש לתכשיטים, לרכבי אספנות ולווילות מפוארות, למיליונרים כבר אין מה לרצות. על פי גרסה אחרת, העשירים העדיפו חיסכון בגלל מלנכוליה מתוך ראיית האירועים הכלכליים העתידים לבוא, שאינם מבטיחים שינויים לטובה.

צריכת מוצרי היוקרה קטנה משמעותית בגלל הדעות הפסימיות של אנשים עמידים על חייהם ועל עסקיהם: לא צפויה צמיחה עתידית של רווחים מגז ונפט, ואילו ההוצאות הממשלתיות, המיסים ותשלומי השחיתות רק גדלים, כך שאין כל כך הרבה סיבות לבזבז חסכונות על חפצים שאינם מביאים רווח. נפילת המכירות קשורה למשבר החובות המתמשך של גוש האירו וכן לקיצוץ הקניות על ידי התיירים. התכשיטים נמכרים כמעט ללא רווח. שוק הנדל"ן היוקרתי קרס לחלוטין.

התייחסותי: זה קשור לא לנפילה ברווחים, הם דווקא גדלים, אלא לשינוי המנטליות של האנשים, הפאר כבר לא מושך, לא מסב אליו תשומת לב, אין קנאה, הריחוק הכללי תופס את מקום השאיפות שהיו בכל שכבות החברה. מגיע הזמן של ערכים אחרים, האנשים ישאפו למקורות רוחניים. אולם נאלץ לגלותם על ידי חיפושים ממושכים, אף על פי שהם ישמעו על כך בכל מקום. ההכרה תבוא בהדרגה. אנחנו צריכים לפעול בסבלנות.

ידיעות קודמות בנושא:
האנטי-צרכנים צוברים כוחות
בראש ובראשונה, סיפוק מוראלי
קניות עם תועלת

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest