דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר איינשטיין: "כדי לקפוץ על השולחן, צריך לכוון לקפוץ מעליו."
– פרושו של דבר שאנחנו זקוקים לשיטה שתעלה אותנו "מעל עצמנו".

תוצאת תמונה עבור טוויטר ״וכשיהיה קרוב לימות המשיח, אפילו תינוקות שבעולם עתידים למצוא סודות חכמת הקבלה. ובאותו הזמן תתגלה לכל״ (זוהר, וירא).
״עד עתה, היו דברי חכמת הזוהר נעלמת, ובדור אחרון תתגלה ותתפרסם חכמה הזאת לכולם (האר"י, עץ חיים, הקדמת מוהרח"ו על שער ההקדמות).

תוצאת תמונה עבור טוויטר בשנת 2017 הושקה בארה״ב התכנית ״קנה סחורה אמריקאית – שכור את שירותיהם של אמריקאים״. המטרה: להשיב לארה״ב את היצור ואת מקומות העבודה. טראמפ הוא איש עסקים והוא עובד לטובת ארה״ב. אלו הם צעדים מערכתיים, מתוך שיקול דעת ולטווח ארוך. אני הימרתי עליו! בהצלחה!

תוצאת תמונה עבור טוויטר ״רשב״י דיבר, והחברים היו מקשיבים לקולו, כמו שנעשתה המשנה על ידי רבי יהודה הנשיא, שחיבר סברת כולם. כך רצה רבי שמעון בר יוחאי, שיחובר ספר כלול ממאמרי כל תלמידיו, ויהיה הספר מחובר על התורה״ (הרמח"ל, אדיר במרום).

תוצאת תמונה עבור טוויטר האדם חייב:
– לגלות את סודות הבורא, לדעת את עצמו, מי הוא, מאין בא, לאן ילך, כיצד לתקן את עצמו, כיצד יעמוד בדין לפני הבורא.
– מה היא נשמתו, מאין באה, לשם מה היא נמצאת בגופו.
– לדעת ולתקן את העולם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כתבתי שאני מוכן להעביר את המשחק מול ארגנטינה מירושלים. וכך גם את האירוויזיון בשנה הבאה. תקפו אותי בביקורת חריפה: איך ייתכן שאני מוותר על ירושלים?
– תגובתי היא שעם ישראל מוותר על ירושלים בכך שהוא מוותר על החיבור! אנחנו מפסידים בכך לכל העולם!

תוצאת תמונה עבור טוויטר ״לימוד ספר הזוהר מרומם על כל לימוד, בשגם לא ידע מאי קאמר, ואף שיטעה בקריאתו. והוא תיקון גדול לנשמה. ספר הזוהר הן הסודות עצמן בגלוי, והקורא יודע שהם סודות וסתרי תורה, אלא שאינו מובן מקוצר המשיג ועומק המושג״ (החיד"א, מורה באצבע, אות מ"ד).

תוצאת תמונה עבור טוויטר לא צריך לראות את התמונה, אלא את הרצונות שיוצרים אותה. יש לעבור מקליטה חיצונית לקליטה פנימית. נדמה לנו שכל העולם נגדנו, אולם מאחורי העולם עומדים חוקי הטבע, הבורא. הזמן אוזל. עלינו לתקן את עצמנו, ובכך נתקן את העולם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר מהות היצר הרע: הוא נולד מתוך שבירת הרצונות שלנו – ועם החיבור ביניהם הוא ימות.
כשאנחנו פורצים לקראת האיחוד, אנחנו מתוודעים לרע שבקרבנו, אלא שהרע אינו מוותר על שליטתו בנו – וכך מופיעה בנו תפילה. שהרי אנחנו חסרי אונים אל מול הטבע שלנו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ליבו של האדם קשה אגואיסטית, כמו סלע. כאשר אנחנו משתדלים לאחד את הלבבות שלנו, את שברי הנשמה שלנו, לכדי לב אחד, מזדחל מתוכם נחש – השנאה לחיבור בינינו – יצר הרע האמיתי. רק אותו עלינו לתקן. וזה אפשרי רק על ידי האור המקיף.

תוצאת תמונה עבור טוויטר עלינו לזכך את נקודת ההשתוקקות שלנו אל הבורא מהאגואיזם ולחבר אותה עם הנקודות של הזולת. רק אז היצר הרע יתרעם – ואנחנו נזדקק לבורא. הבורא יחבר אותנו במדרגה הרוחנית הראשונה. ואז שוב יתגלה הנחש…

תוצאת תמונה עבור טוויטר אל תנסה לדכא את האגואיזם שלך. לא תוכל לו. במקום זאת, חפש סביבה, שמתחברת כדי להידמות לבורא. אחרת האגואיזם מלקה אותך מאחור על ידי יסורים, אבל הוא לא מוביל אותך למקום שאליו אתה יכול להגיע בדרך טובה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ככול שהאדם עולה גבוה יותר במעלה המדרגות הרוחניות, כך הוא מגלה שנאה גדולה יותר כלפי החיבור. אי אפשר לגלות את השנאה הרוחנית במישרין, אלא רק באמצעות השתוקקות לאהבה. השנאה חייבת להתגלות, אחרת לא תתגלה התפילה להתגברות עליה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר לאחר האיחוד עם החשבון העליון של ״אמת-שקר״, העלתי בקרבי את חשיבות האמת עד כדי כך שהחושך שבאח״פ של העליון התגלה לי כאור, שהרי הריקנות שגיליתי באמת התגלתה כרצויה. בכך רכשתי את הכוונה ״לא למען עצמי״ ואת ההשתוקקות ממני אל הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כשאתה מתרחק מעצמך ומתקרב אל הבורא, אתה רואה את דמותך מהעבר ניצבת לפניך, ואתה נמצא במאבק עם עצמך. רק הנקודה שבלב מתחברת עם הבורא ואילו כל היתר מתנגד לכך. אתה מזדהה עם הנקודה – ומתאחד עם הבורא, צעד אחר צעד.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הכול נובע מהכרת גדלות המטרה. כשכולנו נתאחד בתוכה, המערכת הרוחנית תתעורר לחיים בינינו. האור שלה ימלא אותנו ויקשור בינינו לכדי רשת אחת. וברשת הזאת נגלה את מי שיצר ועיצב אותה – את הבורא.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest