דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר ככול שישנם אנשים שונים יותר בקבוצה, כך הם ירגישו בהתנגדות מהר יותר ויצטרכו להתגבר עליה – ואז דווקא מתוך השוני הם ירגישו את כוח החיבור ואת מידת גילוי הבורא. אולם גם לאלה שדומים זה לזה באופיים הבורא מסדר קשיים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר לאדם יש תמיד אפשרות לפנות לבורא ולגרום לתיקון, אם הוא מקבל את כל מה שקורה כמגיע מהבורא, ומכוון את כל פעולותיו אל הבורא. נסה לחשוב בצורה זו – ועקוב אחר השינויים בחייך.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ״ולזה הספר ייקרא ספר הזוהר, מפני השפעת האור ההוא מהזוהר העליון. ודרך אורו, משפיעים בהשגחה אלוהית כל המתעסקים בו, שהיה אור ושפע עליון מהדעת מושפע בסודות תורה. כיוון שנשפע משם, נקרא החיבור הזה ספר הזוהר, כלומר שנשפע מהזוהר ההוא״ (הרמ"ק, דע את אלוקי אביך, ב').

תוצאת תמונה עבור טוויטר רשב"י חיבר ספר הזהר, לפי ההארה אשר הגיע אליו בהתקנו במערה. זהו חיבור גדול ונורא המגלה עומק הסודות בבירור רב על התורה עצמה, וזהו נקרא גילוי התורה בפנימיותה (הרמח"ל, אדיר במרום).

תוצאת תמונה עבור טוויטר ״אין לו להקב"ה קורת רוח בעולמו, אלא כאשר עוסקים בחכמה זו, ולא עוד אלא שלא נברא האדם אלא כדי שילמד חכמת הקבלה״ (הרח"ו, מבוא לשער ההקדמות).

תוצאת תמונה עבור טוויטר לימוד הזוהר הוא תיקון גדול להאיר הנפש ולקדשה (החיד"א, שם הגדולים, חלק ספרים, מערכת ב').

תוצאת תמונה עבור טוויטר ״וכבר ידוע מעלת לימוד ספר הזוהר, כמו שאמר האר"י ז"ל, שלימוד יום אחד מספר הזוהר וסודות התורה הוא כנגד לימוד שנה תמימה מפשט״ (הקדמת הזוהר, מהדורת ליבורנו).

תוצאת תמונה עבור טוויטר ״יש הרבה שוטים שבורחים מללמוד רזין של ספר הזוהר, אשר הם חיינו. ולו היו שומעים לי , היו שוקדין כל ימיהם ללמוד ספר הזוהר והתקונים, והיו מבטלין כל גזירות רעות, והיו ממשיכים שפע ואור״ (נוצר חסד, פרק ד' משנה כ').

תוצאת תמונה עבור טוויטר ״לימוד הזוהר הקדוש בזמן הזה נצרך לנו מאוד, להגן ולהציל אותנו נגד כל רע. כי בדור שלנו עתה, כשרחוקים אנו משורש העליון… מי יגן עלינו, אם לא קריאתנו בחכמת הקבלה, כדי שכל הנסתרות יעשו עתה כמו נגלות״ (ר' יעקב צמח, הקדמה לעץ החיים).

תוצאת תמונה עבור טוויטר בציפייה מתמדת,
עוצר את נשמתי,
שמא זה יגיע…

תוצאת תמונה עבור טוויטר הניצחון במלחמת ששת הימים הניח את היסוד לקיומנו. אבל הוא גם נטע בנו ביטחון מופרז, אשר מורגש עד היום בכל רבדי החברה. בשנים האחרונות העם מכיר בכך שצריך להיות לנו יחס שונה לצרות שלנו ולניצחונות שלנו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר העיקר הוא חיבור נשמת אדם הראשון השבורה. לא תיקון כל חלק בנפרד, אלא חיבורם יחד! במהלך הניסיונות להתחבר מופיע כוח התנגדות – זהו היצר הרע של כל אחד מאיתנו. כשמתגברים על האגו, זוכים לכוח של חיבור שגדול פי 620 פעמים מזה שהתקיים בינינו לפני השבירה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ״רשב"י ותלמידיו זכו לכל קכ"ה (125) המדרגות מעולמנו ועד לגמר התיקון. נאמר הזוהר שדור כזה יתגלה בימינו. ולפיכך ספר הזוהר היה נסתר, כי סודות התורה שבו, תופסים קומת כל קכ"ה המדרגות״ (בעל הסולם, מאמר לסיום הזוהר).

תוצאת תמונה עבור טוויטר בזוהר פקודי, כתוב: ״לפני המוות מופיע בפני האדם מלאך המוות״. כשאנחנו מתחברים, מופיע כוח שמתנגד דווקא לאיחוד הנשמה. זהו מלאך המוות של האגואיזם. האדם האגאיסטי שבנו מת, ואילו הנשמה קמה לתחייה!

תוצאת תמונה עבור טוויטר ״וכשיהיה קרוב לימות המשיח, אפילו תינוקות שבעולם עתידים למצוא סודות חכמת הקבלה. ובאותו הזמן תתגלה לכל״ (זוהר, וירא).
״עד עתה, היו דברי חכמת הזוהר נעלמת, ובדור אחרון תתגלה ותתפרסם חכמה הזאת לכולם (האר"י, עץ חיים, הקדמת מוהרח"ו על שער ההקדמות).

תוצאת תמונה עבור טוויטר בשנת 2017 הושקה בארה״ב התכנית ״קנה סחורה אמריקאית – שכור את שירותיהם של אמריקאים״. המטרה: להשיב לארה״ב את היצור ואת מקומות העבודה. טראמפ הוא איש עסקים והוא עובד לטובת ארה״ב. אלו הם צעדים מערכתיים, מתוך שיקול דעת ולטווח ארוך. אני הימרתי עליו! בהצלחה!

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest