דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר 1. תורה זו תוכנית מיוחדת של קיום, זהו כוח המסוגל לקשור יחד את כל חלקי המציאות.
כל מרכיבי הבריאה מתחברים ביניהם באינספור קשרים בהרמוניה אחת, כדי שעל ידי כוח הרצון, שנוצר על ידי הבורא, הם יוכלו להביא לידי ביטוי את הבורא בעצמו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר 2. התורה, כתוכנת מחשב, מארגנת את תהליך ההתפתחות, כדי להביא אותנו למטרה. כשאנו מסכימים עם המתכנת הגדול, אנחנו נכללים ועוזרים לו בעבודתו. על האדם מוטל לשחזר את הקשר שבין החלקים השבורים והרחוקים ולשקם את המבנה שנברא על ידי הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר 3. תורה – האור העליון, המתלבש ברצונות שלנו, שנשברו באופן מכוון, כיון שיתרון האור – מתוך החושך. האור מתגלה על ידי תיקון הרצונות, במידה שבה אנחנו מגלים אותו מתוך ניגודיות התכונות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר 4. התורה מביאה אותנו לנותן התורה – וזה העיקר, כיוון שהיא פותחת לאדם עולם חדש. הוא נותר ללא מילים, כאשר הוא מגלה עד כמה גדולה וגבוהה היא המתנה שקיבל. אין דרך אחרת לגלות את הבורא, אלא רק בחיבור הרצונות השבורים, בבירור צורת הקשר והדבקות בבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר 5. אנחנו מגיעים לקבלת התורה, כשאנחנו באמת זקוקים לרצונות להשפיע ולא רוצים מלבד זה כלום. לשם כך אנחנו מוכנים לנדוד במדבר, לעבור דרך ים סוף, לעבור דרך כל מכות מצרים – העיקר לרכוש רצונות להשפיע.

תוצאת תמונה עבור טוויטר 6. כדי לקבל את התורה צריך לקיים שני תנאים:
– לברר שהאגו לא נותן לא סיכויים ולא כוחות לצאת משליטתו עליי, אל החיבור, לגילוי הכוח העליון, להשפעה.
– ומצד שני – כולנו מאוד רוצים להשיג את זה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר 7. לכן אנחנו מסכימים לכל תנאי – רק שהתורה תתן לנו במקום רצון להנאה עצמית את הרצון להשפיע, שלא אדאג לעצמי אלא לזולת. את כל זה נותנת לנו התורה, אבל לפני כן עלינו להצטייד בקבוצה ברצון שמתאים לכך.

תוצאת תמונה עבור טוויטר מקנא בחברים,
גאה להיות ביניהם!
מקוה להיות כמוהם!

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest