דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר התורה אינה ספר, שתקרא ותבין מה כתוב בו, אלא מטריצה, עולם, שלתוכו אפשר להיכנס ולגלות את המערכת של כל המציאות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנחנו חייבים לממש את מתן התורה לכל האנושות, כדי שהיא תרגיש שהיא נמצאת בתכונת ההשפעה והאהבה, בתכונת הטוב, בהדדיות, ושכולם יוכלו להתעלות לרמה הבאה של הבריאה. זהו מתן תורה – מתן האור העליון, הכוח העליון.

תוצאת תמונה עבור טוויטר שבועות – זה מצב רוחני שבו אנחנו יכולים להשיג את "מתן התורה" על ידי החיבור בינינו ועם הבורא, כאשר אנו הופכים את כוח האגואיזם של כל אחד לשריון עבה. אך על ידי החיבור בינינו אנו מכניסים לתוכו את כוח החיות של האור והוא הופך לשריון כנגד כל הכוחות הרעים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר שבועות זה כאשר אנחנו הופכים את כוח הרע לכוח הטוב. שני הכוחות האלו ניצבים זה כנגד זה. כל עובי השיריון האגואיסטי – זהו היצר הרע שלנו, שמעליו אנחנו בונים כוונות של השפעה, להשפיע על מנת להשפיע.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנחנו מתחברים בינינו על ידי השפעה הדדית והודות לכך האגואיזמים הפרטיים של כל אחד מתאחדים והופכים לכוח של התנגדות, להגנה. כל הרעל של הנחש הופך מרעל לתרופה. הכול תלוי רק בדרך שבה משתמשים בו.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest