דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר יום השואה – הוא יום אבל כפול למקובלים. נדמה, שלאחר אסון כה נורא כמו השואה, אנשים ינהרו ללמוד את חכמת הקבלה שמציעה לפתור את בעיית האנטישמיות אחת ולתמיד.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ביום הזיכרון לשישה מיליון נספים
עלינו להבטיח,
שהדבר לא יחזור.
אולם, כיצד ניתן להבטיח את העתיד שכבר עכשיו מסתמן כשואה חדשה?
עלינו להתחבר לתוכנית הטבע,
לשנותה. זוהי מחשבת הבריאה.
אנחנו מחויבים לבצע זאת!

תוצאת תמונה עבור טוויטר אולם, הייסורים אינם מקרבים את האדם לבורא, מפני שהרעיון הרוחני, רעיון החיבור, מנוגד לאגואיזם ואינו מתגלה על ידי ייסורים. על ידי ייסורים בלבד לא ניתן להגיע לידי הבנה שעל היהודים להתאחד ולהיות אור לאומות העולם, ואילו המכות מגיעות על מנת לקרב אותנו למימוש תפקידנו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנחנו בעצמנו ולא אומות העולם, אשמים בשואה, שהרי אין בידיהם חופש בחירה. דווקא על ידי כך שאנחנו, היהודים, לא ביצענו תיקון, גרמנו להולדת הפאשיזם והנאציזם. קשה מאד להכיר בזה, אולם בכך עובדת מערכת ההנהגה העליונה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר עלינו להכיר את סיבת השואה, על מנת שהיא לא תחזור על עצמה. אולם לעת עתה לא הגענו לשום מסקנות! אפילו בישראל לא נצליח למצוא מחסה, אם לא נקיים את חובתנו. לא ניתן לברוח מתפקידך, מהבורא, כך כתוב בתורה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר עלינו להבין בצורה ברורה, שרק היהודים הם בעלי חופש בחירה ולכן הם אלו שמזמינים את כל האסונות. לא לרצות להבין זאת פירושו של דבר לא להיות חכם כפליים: כמו פעוט החושב שאם הוא עוצם את עיניו ולא רואה את הדבר המפחיד, אותו דבר מפחיד איננו קיים!
תפתחו את העיניים!

תוצאת תמונה עבור טוויטר עלינו להבין בצורה ברורה, שרק היהודים הם בעלי חופש בחירה ולכן הם אלו שמזמינים את כל האסונות. לא לרצות להבין זאת פירושו של דבר לא להיות חכם כפליים: כמו פעוט החושב שאם הוא עוצם את עיניו ולא רואה את הדבר המפחיד, אותו דבר מפחיד איננו קיים! תפקחו את העיניים!

תוצאת תמונה עבור טוויטר היהודים אינם מקיימים את תפקידם,
הם מביאים את הצרה
אך ישנו רק תיקון אחד –
העמים, תחייבו אותם
להתאחד! כך גם נאמר על ידי הנביא:
אומות העולם יביאו את עם ישראל לירושלים,
על מנת לממש את תפקידם!

תוצאת תמונה עבור טוויטר שדה אשר ברכו ה' – זו ההזדמנות שניתנה לנו לעבוד בעשירייה, שבה עלינו לאסוף את כל חלקי הנשמה הכללית שלנו, הנראים לנו כעת כמפורדים, ולחבר אותם לרצון אחד, לגוף רוחני. אז ימלוך בו הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר תוכנית הבורא אינה משתנה, האור שרוי
במנוחה.
כל המתרחש הוא תגובות האור
על פעולותנו.
הקבלה מלמדת לפעול בהתאם
לאור.

אני הוי"ה לא שיניתי – זה אתם
שרואים את העולם – את מחשבותיכם ואת
מעשיכם
על רקע האור הטוב המתפשט בשוה.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest