דף הבית / אקטואליה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר מן העיתונות: "בשנת 2020 כמות ההתאבדויות ביפן עלתה על כמות המתים מוירוס הקורונה". זה נשמע כמו הזמנה להפצה רחבה של חכמת הקבלה ביפן!

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל מה שקורה לנו מגיע מהבורא. הוא מבצע את הפשע, ואילו אנו מכסים אותו באהבה. איננו יכולים להרוס את עבודתו, אך בזכות כך שהוא ברא את הפשעים ואת השנאה, אנו יכולים להגיע לאהבה ולאיחוד. זה אינו יכול להתקיים בלי זה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר או שנתקרב לטוב ואיחוד, או למלחמת עולם שלישית, למלחמה גרעינית. כמה זמן יידרש לכך? מושג הזמן אינו קיים אצל הבורא. התכנית שלו לא תשתנה. בעל הסולם כותב, שבמקרה של מלחמה, בעוד מיליוני שנים יתחדשו החיים ותהליך ההתפתחות על פני כדור הארץ.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנו הפוכים זה לזה, אך יחד עם זאת, אנו משלימים זה את זה וכך מגיעים לשלימות. איש לא יוכל להתקיים לצד רעהו, אם לא יכופף אותו בכוח. אדם מפותח חפץ ביחסים הדדיים, טובים, כנים, שאינם נובעים מפחד.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אין דבר טוב או רע. כל אחד מחשיב את האחר כרע, ואילו את עצמו כטוב. ההשלמה ביניהם מתקיימת כאשר על אף המאבק והוויכוחים זה עם זה, כל אחד מבין כיצד להתקיים בצורה נכונה יחד עם הזולת, תוך השלמה הדדית למען החברה.
למען החברה ולא רק למען עצמי.

תוצאת תמונה עבור טוויטר היצר הטוב והיצר הרע קיימים בנו. כתוב: "שנים אוחזין בטלית" וכל אחד אומר "כולה שלי", מתווכחים זה עם זה.
או שהם יקרעו את האדם לגזרים, או שהאדם יצליח לאחד ביניהם. אף אחת מהתכונות אינה יכולה לרדת מהבמה – לא מהבמה ההיסטורית ולא מהבמה האנושית – שתיהן נמצאות בכל מקום.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest