דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר המקום לגילוי הבורא מתהווה בי באותו מקום, שבו אני מזיז את עצמי ומאפשר לחבר להיכנס. אני הצטמצמתי במקום הזה, ואילו החבר נכנס אליו. ואז, באותו המקום, אני יכול לגלות את הבורא. זה נקרא "מאהבת הזולת לאהבת הבורא".

תוצאת תמונה עבור טוויטר המהומות במדינות המפותחות, כמו ארצות הברית ואירופה, מעידות על כך שהאנושות הגיעה לשלב הבא בהתפתחותה – הנחיצות באיחוד מעל לכל הסתירות, לשם השגת המטרה העליונה, שנמצאת מעל לגבול שבין החיים למוות, ומעבר לקיום נצחי עוד בחיים האלה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אם היינו מסתכלים על האנושות כעל אוכלוסיית עכברים, אזי היינו מסכימים לכך שעליה לשאת בסבלנות שינויים כמותיים ואיכותיים במשבר הנוכחי. הדבר החשוב ביותר הוא להתקדם לכיוון האיחוד – ואז תתקבל התוצאה המיטבית לאוכלוסייה כולה!

תוצאת תמונה עבור טוויטר בעקבות התפשטות המוטציה החדשה של וירוס הקורונה, ייתכן שהאנושות תאלץ להשעות את התעבורה בין המדינות, עד שתכיר בכך שהטבע ייאלץ אותנו, על ידי השפעתו עלינו, להיות תואמים למבנה האינטגרלי שלו, כלומר להגיע לאיחוד השלם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ניר ברקת: המאבק על הזכות לחיות בארץ ישראל טרם הסתיים.
מיכאל לייטמן: המאבק על הזכות לחיות בארץ ישראל אינו עם המחבלים, אלא עם האגואיזם שלנו. רק עַם, שמשתוקק לאלטרואיזם ולאהבה, מקבל את הזכות על הארץ הזאת. אך אנו, בוודאות, עדיין לא עַם שכזה!

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest