דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר עלינו להרגיש ולהכיר בדחייה מהרוחנית, בשנאה זה לזה ולבורא. הקשר בין הגשמיות לרוחניות מתהווה בזכות הדחייה מהרוחניות, ההתגברות על הדחייה והקשר עם הבורא. זהו החבל שאנו אוחזים בו וקושרים על ידו בין העולם הזה לעולם הרוחני.

תוצאת תמונה עבור טוויטר דווקא בזכות זה שאני נמצא בגוף אגואיסטי, אני יכול לתאר לעצמי כיצד אני הופך אותו לדומה לבורא, בתכונה שמעל הגוף, תכונת ההשפעה. לכן אני שמח להרגיש בכל פעם בתוך חליפת החלל של האגואיזם, של הגוף, ומתוכה להשתוקק לבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אני קיים בתוך הרצון האגואיסטי שלי, "העולם הזה".
אך קיים עולם הפוך, שהכול הפוך בו: אהבה במקום שנאה, השפעה במקום קבלה, דחייה במקום משיכה. אנו חיים בעולם האחר ההוא, לא בכדי להיטיב עם עצמנו, אלא בכדי שיהיה טוב לזולת.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אני יוצא אל העולם הרוחני, כמו יוצא לחלל בחליפת חלל. בתוך החליפה קיים העולם הקטן שלי. מחוץ לה, נמצא עולם שאינו מוכר לי. אסור להימצא בו בצורה אגואיסטית. כשאני מכוון מחדש את הרגשות ואת השכל שלי – משימוש אגואיסטי לשימוש לטובת הזולת, אני מנטרל את ה"אני" שלי, וכבר איני נזקק לחליפת חלל.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אם איני פועל לטובת עצמי, אלא לטובת הזולת, אז אין לי צורך לבודד את עצמי מהם. הם אינם יכולים להזיק לי. להיפך, אני יכול להשתמש בכל שנמצא מחוץ לגבולות של חליפת החלל, לטובת כולם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר עלינו לתאר לעצמנו את הפער שבין ההִמָּצְאוּת "בתוך הדעת", כלומר בלב ובשכל האגואיסטיים הנוכחיים שלנו, לבין ההִמָּצְאוּת "מעל הדעת", בתכונת השפעה. כך, נתחיל להתקרב בהדרגה לגבול שמפריד בין מצב של "בתוך הדעת" למצב של "מעל הדעת", למעבר מהעולם הגשמי לעולם הרוחני.

תוצאת תמונה עבור טוויטר איננו נכנסים לעולם הרוחני, אלא אנו בונים אותו. העולם הרוחני אינו קיים בצורה מוגמרת. כל התנאים המוקדמים מוכנים, בכדי שאנו ניצור אותו. אנו בונים את העולם הרוחני מהרצון להנות שלנו באמצעות צמצום, מסך ואור חוזר, שאנו מבצעים עליו. אנו בונים את העולם העליון בתוך האור החוזר הזה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ככל שהאור החוזר שלנו יהיה גבוה יותר, כך נתאר לעצמנו בצורה טובה יותר מהו העולם העליון. העולם העליון אינו קיים לפני כן. הכול קיים רק ברצון שלנו: או בעל מנת לקבל או בעל מנת להשפיע. בנוסף, קיים מקור עליון, אך הוא אינו קיים ברצונות וכוונות שלנו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנו בונים את העולם העליון מהרצונות שמשתוקקים להשפעה הדדית זה לזה. זוהי ה"נשמה". עלינו לתאר לעצמנו מציאות ששונה מזו שאנו מרגישים כעת – מציאות בה כולם מחוברים יחד. כך היא קיימת, כעולם אינטגרלי אחד, אך האגואיזם מנתק אותנו מהמציאות הזו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כולם מחוברים וכולם מתוקנים. אני היחיד שמרגיש מנותק מהזולת ושופט אותם מתוך הפגמים שלי. אם אתקן את עצמי ואתאר נכון את מצבה של הבריאה כולה, אזי אראה שהשכינה – גילוי הבורא – מתלבשת בכל הנבראים, מחברת את כולם ופועלת בתוכם.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest