דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר האגואיזם גדל בהתאם להתפתחות – ולכן הסתירה בין אנשי הימין לאנשי השמאל אינה מתרככת. הם מתרחקים זה מזה עוד יותר, מתנגשים זה בזה ומתווכחים זה עם זה במידה רבה יותר. הדבר מתבטא בבירור במתרחש בארצות הברית – מחנות הימין והשמאל לא מצליחים למצוא נקודה משותפת. שבר זה קיים אפילו בתוך משפחות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הטבע אינו עוזר לבני אדם להתאחד, אלא להפך, הוא עתיד לפצל אותם לשני מחנות שווים, כמו שאנו רואים שקורה עכשיו בארצות הברית. החברה התפצלה לשניים – מיליוני בני אדם מהצד האחד ומיליוני בני אדם מהצד השני, ורק אנשים בודדים שמטים את הכף, קובעים מי יהפוך לנשיא ארצות הברית.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הקו האמצעי אינו קיים, הוא יגיע מלמעלה. כך בנויים העולם והטבע. קבוצות לומדי הקבלה, שעובדים על ההתקרבות לכוח העליון, למטרת הבריאה, שמכונים ישראל, כלומר מכוונים "ישר אל הבורא", עתידים להימצא במרכז העולם ותפוס את תשומת הלב הכללית. הם חייבים לקיים את הקשר בין קו שמאל לקו ימין.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל העולם יתחלק לאנשי ימין ואנשי שמאל. "ישראל" אחראים לכך, שמיליארדי בני אדם מצד ימין ומיליארדי בני אדם מצד שמאל אינם מסוגלים להתקשר זה עם זה. אנו חייבים ללמוד את הקו האמצעי, שנקבע על ידי הכוח העליון, כמו שכתוב "עושה שלום במרומיו הוא יעשה שלום עלינו".

תוצאת תמונה עבור טוויטר קיימת רק אפשרות אחת: לגלות את הכוח העליון, שיחבר יחד את שני המחנות. גילוי הכוח העליון והאיחוד הכללי הינם עבודתנו כמקובלים. הדבר יתגלה בקרוב, ועלינו להיות מוכנים לכך. העולם ירצה, יבוא ויבקש את זה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אם אין אור בהווה ואין אור לעתיד, זהו סימן למעבר למדרגה הבאה, כשאני עומד לפני מצב חדש, שתמיד מתחיל מאפס מוחלט. על האדם להתכלל חזק יותר בקבוצה, בעיניים עצומות, ולחשוב רק על האיחוד, ולא על שום דבר אחר.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כפועל יוצא מהאיחוד, אור חדש מגיע מלמעלה וממלא אותי. אני מרגיש שהבקעתי דרך למצב חדש, למדרגה חדשה והתקדמתי. "ויהי ערב ויהי בֹקֶר יום אחד". היום מתחיל מחושך. תחילה יהיה ערב ורק אחר כך יגיע הבוקר כיום אחד.

תוצאת תמונה עבור טוויטר קיימים 2 תנאים: כל אחד נותן את כל מה שיש לו באמצעות שימוש בכל יכולותיו לטובת האיחוד הכללי. אני משלימים זה את זה כמו נמלים בקן נמלים. גילוי האמת הופך את הבריאה לכדור: כולם נכללים זה בזה וכוח ההשפעה, שלימות, מתגלה בתוכם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר עלינו להגיע לאיחוד בינינו לבין הבורא, לגלות את כוח האיחוד, בכדי שכל אחד יהיה מוכן להשפיע בכל לב ונפש. כך, נשיג את דרגת האמת. לא נחשב מי עשה יותר ומי פחות – כל אחד ייתן במאה אחוזים, ואז האמת תשלוט.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנחנו כאילו רוצים להשלים את מה שהבורא ברא בצורה לא נכונה. הבורא כביכול ארגן חוסר צדק בעולם, אנחנו רואים שהעולם מלכתחילה מקולקל. אנחנו מנסים לעשות את התיקון מבחוץ, מחוץ לאדם במקום לתקן אותו מבפנים. ובכך טמונה הבעיה.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest